четвер, 16 січня 2020 р.

Календарно-тематичне планування з української мови (інтегрований курс) 2 клас ІІ семестр НУШ за програмою Р.Б. Шияна


                             Українська мова (інтегрований курс)
                                 5 год на тиждень – 175 год на рік
                                          ІІ семестр – 95 год
(За підручниками К. Пономарьова  «Українська мова та читання» (І частина), О. Савченко «Українська мова та читання» (ІІ частина)


                                           Тема уроку
Дата
Правка
81
«Світ дитинства у творах українських письменників». Вірші. Формування уявлення про слова – назви ознак. С. 72-73


82
Вірші Платона Воронька: «На кораблику» (вірш – казка). Формування уявлення про слова – назви ознак. С. 72-73


83
Вірші Платона Воронька: «Картина» − вірш-небилиця. Ознайомлення з терміном «прикметники». С. 74-75


84
Гумористичні твори. Придумування учнями небилиць. Утворення прикметників від поданих іменників.
С. 76-77


85
Робота з дитячою книжкою.


86
Вірші Тамари Коломієць: «Хиталочка-гойдалочка». Встановлення зв’язку між іменниками і прикметниками. С. 77-78


87
Вірші Тамари Коломієць: «Біле поле полотняне». Змінювання прикметників за числами. С. 79-80


88
Вірші Тамари Коломієць: «Біле поле полотняне». Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників.  С. 80-81


89
Вірші Ліни Костенко. «Пряля». Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. С. 80-81


90
Розвиток зв’язного мовлення


91
Вірші Ліни Костенко. Вірш-діалог «Польові дзвіночки». Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. С. 82-83


92
Вірші Анатолія Качана. «Хвилювалось море». Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. С. 82-83


93
Вірші Анатолія Качана. «Розмова з пароплавом». Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і переносному значеннях. С. 83-84


94
Вірші Анатолія Качана. «Розмова з пароплавом». Повторення і закріплення знань про прикметник.


95
Робота з дитячою книжкою.


96
Оповідання, їх ознаки. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка». Формування уявлення про слова – назви дій. С. 85-86


97
Оповідання, їх ознаки. Василь Сухомлинський «Глуха дівчинка». Формування уявлення про слова – назви дій. С. 85-86


98
Медіавіконце: вистава.


99
Оповідання Василя Сухомлинського «Покинуте кошеня». Ознайомлення з терміном «дієслово».
С. 87-88


100
Розвиток зв’язного мовлення


101
Оповідання Василя Сухомлинського «Покинуте кошеня». Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. С. 89-90


102
Чи легко зробити правильний вибір?
Оповідання Ніни Бічуї «Пиріжок з вишнями». Вправляння у розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. С. 89-90


103
Дослідження тексту. Оповідання Оксани Кротюк
«Шкідлива звичка». Змінювання дієслів за числами.
С. 90-91


104
Дослідження тексту. Оповідання Оксани Кротюк
«Шкідлива звичка». Розпізнавання близьких за значенням дієслів. С. 92-93


105
Робота з дитячою книжкою.


106
За праве діло стій сміло.Уривок з повісті Оксани Радушинської «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера» - «Кишенькові гроші». Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. С. 93-94


107
За праве діло стій сміло.Уривок з повісті Оксани Радушинської «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера» - «Кишенькові гроші». Спостереження за багатозначними дієсловами. С. 95-96


108
За праве діло стій сміло.Уривок з повісті Оксани Радушинської «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера» - «Кишенькові гроші». Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному значеннях. С. 96-97


109
Узагальнення і систематизація знань.


110
Розвиток зв’язного мовлення


111
Розділ «У колі літературних казок». Поет Іван Франко і його казки. Казка «Лисичка і Рак». Повторення і закріплення знань про дієслово.


112
Медіавіконце: Малюнок, ілюстрація як джерело нової  інформації до прочитаного.


113
Поетеса Наталя Забіла. Віршована казка «Хто сильніший?» Повторення і закріплення знань про дієслово.


114
Поетеса Наталя Забіла. Віршована казка «Хто сильніший?» Повторення і закріплення знань про дієслово.


115
Робота з дитячою книжкою.


116
Слухання віршів з аудіокниги Наталі Забіли «Ясочкина книжка». Будова слова. Закінчення.


117
Право кожного на життя. Оповідання Василя Сухомлинського «Нехай будуть і Соловей, і Жук». Будова слова. Основа.


118
Право кожного на життя. Оповідання Василя Сухомлинського «Нехай будуть і Соловей, і Жук». Форма слова.


119
«Чому Равлик ховається?»  Вчимося слухати і розуміти казку. Будова слова. Корінь слова.


120
Розвиток зв’язного мовлення


121
Чиє рішення краще? Казка Марії Манеру «Збори іграшок» (переклад з іспанської О.Л.Соколової). Спільнокореневі слова.


122
Чиє рішення краще? Казка Марії Манеру «Збори іграшок» (переклад з іспанської О.Л.Соколової). Формування уявлення про службові слова. С. 105-106


123
Узагальнення і систематизація знань.


124
Розділ «Шевченкове слово». Дитинство Тараса. Написання службових слів окремо від інших.
С. 106-107


125
Робота з дитячою книжкою.


126
Кобзарики для дітей з віршами Тараса Шевченка. Використання службових слів у мовленні. С. 108-109


127
Кобзарики для дітей з віршами Тараса Шевченка. Використання службових слів у мовленні. С. 108-109


128
Вірші Тараса Шевченка: Поетичні картини української природи: «…Світає, край неба палає..», «Встала й весна…». (за вибором напам’ять). Повторення і закріплення знань про службові слова.


129
Краса природи і краса людини в поезії Тараса Шевченка «Зацвіла в долині червона калина…». Ознайомлення з терміном «частини мови». С. 110-111


130
Розвиток зв’язного мовлення


131
Урок-практикум. Створення книжечки-малятко «Дитинство Тараса».


132
Розділ «Надійшла весна прекрасна.
Вступ до розділу. Узагальнення знань про частини мови.


133
Ой весна, весна днем  красна. Українські народні пісеньки. «Ой, весна, весна…»; «Вийди, вийди сонечко». Узагальнення знань про частини мови.


134
Ой весна, весна днем  красна. Українські народні пісеньки. «Ой, весна, весна…»; «Вийди, вийди сонечко». Розпізнавання речень за основними ознаками. С. 112-113


135
Робота з дитячою книжкою.


136
Олександр Копиленко «Весна іде». Дослідження тексту. Ознайомлення з терміном «розповідні речення». С. 114-115


137
Олександр Копиленко «Весна іде». Дослідження тексту. Ознайомлення з терміном «питальні речення». С. 115-116


138
Олександр Копиленко «Весна іде». Дослідження тексту. Ознайомлення з терміном «спонукальні речення». С. 117-118


139
Медіапроект «Класна газета».


140
Розвиток зв’язного мовлення


141
Ліна Костенко «Перекинута шпаківня». Ознайомлення з терміном «окличні речення». С. 118-119


142
Для кого краса весняної квітки? Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Визначення головних слів у реченні. С. 120-121


143
Для кого краса весняної квітки? Василь Сухомлинський «Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Визначення головних слів у реченні. С. 120-121


144
Краса українських писанок. Вірш Анатолія Камінчука «Українська писанка». Поширення речень за питаннями. С. 122-123


145
Робота з дитячою книжкою.


146
Образ матері у поезії. Володимир Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку». Складання речень за малюнком. С. 123-124


147
Образ матері у поезії. Володимир Лучук «Тільки мама». Леся Українка «На зеленому горбочку». Складання речень за малюнком. С. 123-124


148
Створення і презентація усного журналу до Дня матері «Все починається з мами».


149
Повторення і закріплення знань.


150
Розвиток зв’язного мовлення


151
Що таке мир? Розпізнавання тексту за основними ознаками. С. 125-126


152
Що таке мир? Вірш Тетяни Майданович «Що таке мир». Добір заголовка. С. 127-128


153
Що таке мир? Вірш Тетяни Майданович «Що таке мир». Дослідження будови тексту. С. 129-130


154
Презентація Медіапроекту «Класна газета».


155
Робота з дитячою книжкою.


156
«Скільки на землі іще цікавого!». Що? Де? Чому? Навіщо? Розрізнення тексту-розповіді і тексту-опису. С. 131-132


157
Ми живемо в світі, повному чудес! Вірш Олександра Дерманського «Чудо із чудес». Збагачення тексту виражальними засобами. С. 133-134


158
Ми живемо в світі, повному чудес! Вірш Олександра Дерманського «Чудо із чудес». Відновлення деформованих речень. С. 135-136


159
Робота з періодичними виданнями.
Медіавіконце : дитячі журнали, енциклопедії.


160
Розвиток зв’язного мовлення


161
Погортаємо, почитаємо сторінки журналів і газет для дітей. Чим зацікавлює журнал читачів? Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів. С. 137-138


162
Досвід читачів журналів. Зачитування і обговорення публікацій журналу. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих лексичних повторів.
С. 137-138


163
Що пропонує читачам журнал «Джміль»?
Статті з журналу «Наша гривня». «Чому грошей не може бути скільки завгодно?». Повторення і закріплення знань про текст.


164
Узагальнення і систематизація знань.


165
Робота з дитячою книжкою.


166
Наші мудрі друзі – енциклопедії. Виписування інформації, яка може зацікавити однокласників.


167
«Фантазуй і створюй!». Вірш Надії Кир′ян «Розмова хмарок». Повторення вивчених тем. С. 139-140


168
Вірш – це не просто рими… Гумористична вірш-казка Павла Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Повторення вивчених тем. С. 139-140


169
Вірш – це не просто рими… Гумористична вірш-казка Павла Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Закріплення вивченого. С. 141-142


170
Розвиток зв’язного мовлення


171
Як створити свою казку? Ліна Костенко. Вербові сережки. Придумування та запис казки про пригоди дівчаток із чарівними сережками.


172
Як здійснити свою мрію? Казка Миколи Снаговського «Про пасажирський лайнер і паперовий літачок».
Робота з деформованим текстом. Визначення послідовності подій.


173
Мандрівка у Країну Фантазілію. Вірш Лідії Компанієць «Чотири квіточки». Складання і запис віршів за даними римами.


174
Створи свою казку.


175
Узагальнення та систематизація знань.



Немає коментарів:

Дописати коментар