Українська
мова (інтегрований курс)
5
год на тиждень – 175 год на рік
ІІ
семестр – 95 год
(За підручниками К. Пономарьова «Українська мова та читання» (І частина), О. Савченко «Українська мова та читання» (ІІ частина)
(За підручниками К. Пономарьова «Українська мова та читання» (І частина), О. Савченко «Українська мова та читання» (ІІ частина)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Правка
|
81
|
«Світ дитинства у творах українських письменників».
Вірші. Формування уявлення про слова – назви ознак. С. 72-73
|
||
82
|
Вірші Платона Воронька: «На кораблику» (вірш – казка).
Формування уявлення про слова – назви ознак. С. 72-73
|
||
83
|
Вірші Платона Воронька: «Картина» − вірш-небилиця. Ознайомлення з терміном «прикметники». С. 74-75
|
||
84
|
Гумористичні твори. Придумування учнями небилиць. Утворення
прикметників від поданих іменників.
С. 76-77
|
||
85
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
86
|
Вірші Тамари Коломієць: «Хиталочка-гойдалочка». Встановлення
зв’язку між іменниками і прикметниками. С. 77-78
|
||
87
|
Вірші Тамари Коломієць: «Біле поле
полотняне». Змінювання прикметників за числами. С. 79-80
|
||
88
|
Вірші Тамари Коломієць: «Біле поле
полотняне». Розпізнавання і добір близьких за значенням прикметників. С. 80-81
|
||
89
|
Вірші Ліни Костенко. «Пряля». Розпізнавання
і добір близьких за значенням прикметників. С. 80-81
|
||
90
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
91
|
Вірші Ліни Костенко. Вірш-діалог «Польові дзвіночки». Розпізнавання
і добір прикметників, протилежних за значенням. С. 82-83
|
||
92
|
Вірші Анатолія Качана. «Хвилювалось море».
Розпізнавання і добір прикметників, протилежних за значенням. С. 82-83
|
||
93
|
Вірші Анатолія Качана. «Розмова з
пароплавом». Розрізнення прикметників, ужитих у прямому і
переносному значеннях. С. 83-84
|
||
94
|
Вірші Анатолія Качана. «Розмова з
пароплавом». Повторення і закріплення знань про прикметник.
|
||
95
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
96
|
Оповідання, їх ознаки. Василь Сухомлинський
«Глуха дівчинка». Формування уявлення про слова – назви дій. С. 85-86
|
||
97
|
Оповідання, їх ознаки. Василь
Сухомлинський «Глуха дівчинка». Формування уявлення про слова – назви дій. С. 85-86
|
||
98
|
Медіавіконце: вистава.
|
||
99
|
Оповідання Василя Сухомлинського «Покинуте кошеня». Ознайомлення
з терміном «дієслово».
С. 87-88
|
||
100
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
101
|
Оповідання Василя Сухомлинського «Покинуте кошеня». Вправляння у
розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. С. 89-90
|
||
102
|
Чи легко зробити правильний вибір?
Оповідання Ніни Бічуї «Пиріжок з вишнями». Вправляння у
розпізнаванні, утворенні і використанні дієслів у мовленні. С. 89-90
|
||
103
|
Дослідження тексту. Оповідання Оксани Кротюк
«Шкідлива звичка». Змінювання дієслів
за числами.
С. 90-91
|
||
104
|
Дослідження тексту. Оповідання Оксани Кротюк
«Шкідлива звичка». Розпізнавання
близьких за значенням дієслів. С. 92-93
|
||
105
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
106
|
За праве діло стій сміло.Уривок з повісті Оксани
Радушинської «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера» -
«Кишенькові гроші». Розпізнавання і добір протилежних за значенням дієслів. С. 93-94
|
||
107
|
За праве діло стій сміло.Уривок з повісті Оксани
Радушинської «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера» -
«Кишенькові гроші». Спостереження за багатозначними дієсловами. С. 95-96
|
||
108
|
За праве діло стій сміло.Уривок з повісті Оксани
Радушинської «Щоденник Славка Хоробрика, або Пригоди хлопчика-міліціонера» -
«Кишенькові гроші». Розрізнення дієслів, ужитих у прямому і переносному
значеннях. С. 96-97
|
||
109
|
Узагальнення і систематизація знань.
|
||
110
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
111
|
Розділ «У колі літературних казок». Поет Іван
Франко і його казки. Казка «Лисичка і Рак». Повторення і
закріплення знань про дієслово.
|
||
112
|
Медіавіконце: Малюнок, ілюстрація як джерело нової інформації до прочитаного.
|
||
113
|
Поетеса Наталя Забіла. Віршована казка «Хто сильніший?» Повторення і
закріплення знань про дієслово.
|
||
114
|
Поетеса Наталя Забіла. Віршована казка «Хто сильніший?» Повторення і
закріплення знань про дієслово.
|
||
115
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
116
|
Слухання віршів з аудіокниги Наталі Забіли «Ясочкина
книжка». Будова слова. Закінчення.
|
||
117
|
Право кожного на життя. Оповідання Василя
Сухомлинського «Нехай будуть і Соловей, і Жук». Будова слова. Основа.
|
||
118
|
Право кожного на життя. Оповідання Василя
Сухомлинського «Нехай будуть і Соловей, і Жук». Форма слова.
|
||
119
|
«Чому Равлик ховається?» Вчимося слухати і розуміти казку. Будова
слова. Корінь слова.
|
||
120
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
121
|
Чиє рішення краще? Казка Марії Манеру «Збори іграшок»
(переклад з іспанської О.Л.Соколової). Спільнокореневі слова.
|
||
122
|
Чиє рішення краще? Казка Марії Манеру «Збори іграшок»
(переклад з іспанської О.Л.Соколової). Формування уявлення про службові слова. С. 105-106
|
||
123
|
Узагальнення і систематизація знань.
|
||
124
|
Розділ «Шевченкове слово». Дитинство Тараса. Написання
службових слів окремо від інших.
С. 106-107
|
||
125
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
126
|
Кобзарики для дітей з віршами Тараса Шевченка. Використання
службових слів у мовленні. С. 108-109
|
||
127
|
Кобзарики для дітей з віршами Тараса Шевченка. Використання
службових слів у мовленні. С. 108-109
|
||
128
|
Вірші Тараса Шевченка: Поетичні картини української
природи: «…Світає, край неба палає..», «Встала й весна…». (за вибором
напам’ять). Повторення і закріплення знань про службові слова.
|
||
129
|
Краса природи і краса людини в поезії Тараса Шевченка
«Зацвіла в долині червона калина…». Ознайомлення з терміном «частини мови». С. 110-111
|
||
130
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
131
|
Урок-практикум. Створення книжечки-малятко «Дитинство
Тараса».
|
||
132
|
Розділ «Надійшла весна прекрасна.
Вступ до розділу. Узагальнення знань про частини мови.
|
||
133
|
Ой весна, весна днем
красна. Українські народні пісеньки. «Ой, весна, весна…»; «Вийди,
вийди сонечко». Узагальнення знань про частини мови.
|
||
134
|
Ой весна, весна днем
красна. Українські народні пісеньки. «Ой, весна, весна…»; «Вийди,
вийди сонечко». Розпізнавання речень за основними ознаками. С. 112-113
|
||
135
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
136
|
Олександр Копиленко «Весна іде». Дослідження тексту. Ознайомлення
з терміном «розповідні речення». С. 114-115
|
||
137
|
Олександр Копиленко «Весна іде». Дослідження тексту. Ознайомлення
з терміном «питальні речення». С. 115-116
|
||
138
|
Олександр Копиленко «Весна іде». Дослідження тексту. Ознайомлення
з терміном «спонукальні речення». С. 117-118
|
||
139
|
Медіапроект «Класна газета».
|
||
140
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
141
|
Ліна Костенко «Перекинута шпаківня». Ознайомлення
з терміном «окличні речення». С. 118-119
|
||
142
|
Для кого краса весняної квітки? Василь Сухомлинський
«Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Визначення головних слів у реченні. С. 120-121
|
||
143
|
Для кого краса весняної квітки? Василь Сухомлинський
«Хлопчик і Дзвіночок Конвалії». Визначення головних слів у реченні. С. 120-121
|
||
144
|
Краса українських писанок. Вірш Анатолія Камінчука
«Українська писанка». Поширення речень за питаннями. С. 122-123
|
||
145
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
146
|
Образ матері у поезії. Володимир Лучук «Тільки мама». Леся
Українка «На зеленому горбочку». Складання речень за малюнком. С. 123-124
|
||
147
|
Образ матері у поезії. Володимир Лучук «Тільки мама». Леся
Українка «На зеленому горбочку». Складання речень за малюнком. С. 123-124
|
||
148
|
Створення і презентація усного журналу до Дня матері
«Все починається з мами».
|
||
149
|
Повторення і закріплення знань.
|
||
150
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
151
|
Що таке мир? Розпізнавання тексту за основними ознаками. С. 125-126
|
||
152
|
Що таке мир? Вірш Тетяни Майданович «Що таке мир». Добір
заголовка. С. 127-128
|
||
153
|
Що таке мир? Вірш Тетяни Майданович «Що таке мир». Дослідження
будови тексту. С. 129-130
|
||
154
|
Презентація Медіапроекту «Класна газета».
|
||
155
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
156
|
«Скільки на землі іще цікавого!». Що? Де? Чому? Навіщо? Розрізнення
тексту-розповіді і тексту-опису. С. 131-132
|
||
157
|
Ми живемо в світі, повному чудес! Вірш Олександра
Дерманського «Чудо із чудес». Збагачення тексту виражальними засобами. С. 133-134
|
||
158
|
Ми живемо в світі, повному чудес! Вірш Олександра
Дерманського «Чудо із чудес». Відновлення деформованих речень. С. 135-136
|
||
159
|
Робота з періодичними виданнями.
Медіавіконце : дитячі журнали, енциклопедії.
|
||
160
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
161
|
Погортаємо, почитаємо сторінки журналів і газет для
дітей. Чим зацікавлює журнал читачів? Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих
лексичних повторів. С. 137-138
|
||
162
|
Досвід читачів журналів. Зачитування і обговорення
публікацій журналу. Удосконалення тексту шляхом усунення невиправданих
лексичних повторів.
С. 137-138
|
||
163
|
Що пропонує читачам журнал «Джміль»?
Статті з журналу «Наша гривня». «Чому грошей не може
бути скільки завгодно?». Повторення і закріплення знань про текст.
|
||
164
|
Узагальнення і систематизація знань.
|
||
165
|
Робота з дитячою книжкою.
|
||
166
|
Наші мудрі друзі – енциклопедії. Виписування
інформації, яка може зацікавити однокласників.
|
||
167
|
«Фантазуй і створюй!». Вірш Надії Кир′ян «Розмова
хмарок». Повторення вивчених тем. С. 139-140
|
||
168
|
Вірш – це не просто рими… Гумористична вірш-казка Павла
Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Повторення вивчених
тем. С. 139-140
|
||
169
|
Вірш – це не просто рими… Гумористична вірш-казка Павла
Глазового «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші». Закріплення
вивченого. С. 141-142
|
||
170
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
||
171
|
Як створити свою казку? Ліна Костенко. Вербові сережки.
Придумування та запис казки про пригоди дівчаток із чарівними сережками.
|
||
172
|
Як здійснити свою мрію? Казка Миколи Снаговського «Про
пасажирський лайнер і паперовий літачок».
Робота з деформованим текстом. Визначення послідовності
подій.
|
||
173
|
Мандрівка у Країну Фантазілію. Вірш Лідії Компанієць
«Чотири квіточки». Складання і запис віршів за даними римами.
|
||
174
|
Створи свою казку.
|
||
175
|
Узагальнення та систематизація знань.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар