Про себе

                  Власний особистісний і педагогічний портрет
   Народжена вчителем, ідеалістка, працеголік, розумна, відповідальна…
   Ці слова я чую дуже часто. Від мами, бабусі, брата, подруги, колег, батьків учнів. Та хіба це про мене? Я так не вважаю. Просто я дуже люблю дітей, люблю з ними спілкуватися, люблю бачити в їх очах цікавість ( бо ж від їхньої цікавості хочеться і мені працювати), люблю слухати їхні думки ( які ж ці думки бувають глибокі). Та скільки треба докласти зусиль, щоб діти відкрилися для спілкування, щоб вони зрозуміли, що вчитися цікаво, а не робили величезні зусилля над собою і в результаті остаточно втрачали інтерес до всього. Оце дилема: «Як витягнути кожну дитину з «мушлі»? Одні діточки за декілька хвилин проявляють до вчителя симпатію, відкриваються йому, а іншим потрібен час… На жаль є діти, які не відкриваються… (До речі, я з їх числа).
    Кажуть, діти тепер не ті. Я пересвідчилася в цьому два роки тому. Мої діти не знали для чого прийшли до школи. Лише в листопаді першого класу я почула: «Я і не знав, що математика така цікава!»  (Математика – це ж моя пристрасть). Та все ж результативність моєї роботи залишала бажати кращого. Я зрозуміла – останній шанс комп'ютерні технології. Постаралася не дуже потратити «відпускні», частину захотіли дати батьки учнів, чого не вистачило – додав чоловік (якраз приїхав із заробітків) і… у 2 – Б класі з’явився проектор. Слава Богу, процес пішов. Очі заблищали, з’явився улюблений предмет – природознавство (шкода, що не математика). Руханки, відеоролики, презентації… Головне, що вони захотіли вчитися… Хіба це «народжена вчителем, ідеалістка?».
   Є в мене учениця-ідеалістка. Вона уже із семи років уміє поставити собі ціль і досягнути її (багатьом дорослим це не під силу). Лише за один рік вона зробила стрибок у техніці читання з 18 до 130 слів за хвилину (в тому році ще був такий вид контролю). Що б не попросила її – буде готово на наступний день. У всьому бере участь: гімнастика, танці, баян, проекти, позакласна робота – все виконує ідеально. Для всіх учнів класу є прикладом, та ще й цим не хизується і не задирає носа. Мені ще б у неї повчитися…
   Працеголік… Я дуже люблю свою сім’ю. Прибирати в будинку, готувати смачну їжу, можу щодня випікати смачне печиво, торти (на жаль підводить фігура). В мене дуже чітко розділений час на роботу і на сім’ю. Трішки, в глибині душі, засмучуюся, коли треба посидіти на роботі зайву годину-дві, але не можу дозволити собі іти  на лікарняний, бо мої діти «пропадуть».
   Розумна… Як здавала я екзамени у 1997 році, а як тепер проходять ЗНО наші діти…(Думаю, в 2016 р. золота медаль навіть не пройшла б повз мене.)
    Єдине, з чим згодна – відповідальна. Бо немає більшого скарбу на Землі, як наші діти. Наші сонечка, мишки, зайчики, квіточки, рибки. Їх життя і здоров'я – безцінні!

    Народжена вчителем, ідеалістка, працеголік, розумна, відповідальна?