«Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9. Енергія»
Дата
______________________ Ім’я __________________
1.
Скоро Новорічні свята. Ми активно почнемо готуватися до них. Та між учнями початкових класів почалася суперечка, у
кого гірлянда найдовша. В 1-А класі на
гірлянді 3 дроти по 8 лампочок ___________,
в 1-Б 3*9= _______лампочок,
в 2-А 4*8=
_______лампочок,
в 2-Б 5*9=
_______лампочок,
в 3-А 7*8=
_______лампочок,
в 3-Б 2*8=
_______лампочок,
в 4-А 3*8*2=
_____лампочок,
в 4-Б 9*2*3=
_____лампочок.
Найдовша
гірлянда у __________ класі, а найкоротша у _________ класі.
Чому
власники найкоротшої гірлянди приносять користь довкіллю?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.
Енергія їжі перетворюється в тепло тіла людини. Виявляється, що гарячий
бутерброд може зігріти людину, тобто один вид енергії перетворюється в інший. Оленка з друзями так захопилися бутербродами, що не могла
згадати, скільки вони їх з'їли. Вона міркувала так: «Спочатку у тарілці було 6
бутербродів. Мама приходила ще декілька разів, і щоразу їх було по 6.
Останнього разу мама сказала, що ми луснемо, бо вже 48 бутербродів з'їли».
Скільки разів приходила мама? ___________________.
![]()
Спробуйте це завдання А ще декілька рівнянь
розв'язати рівнянням.
6*х=48 а:8=10 72:с=9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Гайворонська
вузькоколійка найдовша у Європі. По ній їздить справжній паровоз.
(Малюнок для аплікації взято з інтернету. Одну з фігур вчитель забирає чи замальовує)
Ø Розглянь зображення паровоза та геометричні фігури, з
яких він складається.
Ø Запиши назви геометричних фігур, які ти бачиш на малюнку.
__________________________________________________
__________________________________________________
Ø Виріж фігури та створи аплікацію.
Ø Якої фігури не вистачає?
______________________________
Ø Зроби необхідні вимірювання та виріж з кольорового паперу
необхідну деталь. Приклей її.
___________________________________________________
Прізвище та ім’я учня/учениці
|
Рівні резуль-татів навча-ння учнів |
Очікувані результати навчання |
Індексація
умінь/ Результат
навчання у свідоцтві досягнень |
Результати
виконання завдань
|
|
П |
Знає, як створити з фігур обрану конструкцію |
МАО 4.6 |
Завдання №3 (Цей квадрат замальовуємо кольльором, відповідно до результатів) |
|
С |
Вміє пояснити процес створення заданої конструкції з
відомих геометричних фігур |
||
|
Д |
Відображає зв’язки між різними частинами конструкції |
||
|
В |
Перевіряє та визначає, чи відповідає сконструйована фігура
вимогам завдання |
||
|
П |
Визначає необхідні дані для
розв’язання життєвої ситуації |
МАО 3 |
Завдання №2 (Цей квадрат замальовуємо кольльором, відповідно до результатів)
|
|
С |
Розрізняє початкові дані та шукані результати |
||
|
Д |
Досліджує різні способи розв’язання проблемної ситуації |
||
|
В |
Здійснює перевірку правильності
розв’язання проблемної ситуації |
||
|
П |
Повідомляє результат усних
обчислень |
МАО 4.3 |
Завдання №1 (Цей квадрат замальовуємо кольльором, відповідно до результатів)
|
|
С |
Використовує відомі способи
обчислень |
||
|
Д |
Виконує базові арифметичні
операції |
||
|
В |
Обґрунтовує результати
розв’язання життєвої ситуації в письмовій формі |

Немає коментарів:
Дописати коментар