середа, 2 грудня 2020 р.

Діагностична робота з математики №3 для 3 класу НУШ за програмою Р.Б.Шияна ( кейси компетентнісних завдань) + таблиця оцінювання результатів навчання

 «Таблиця множення чисел 8 і 9 та ділення на 8 і 9. Енергія»

Дата ______________________ Ім’я __________________

1.     Скоро Новорічні свята. Ми активно почнемо готуватися до них. Та між учнями початкових класів почалася суперечка, у кого гірлянда найдовша. В 1-А класі на гірлянді 3 дроти по 8 лампочок ___________,

в 1-Б  3*9= _______лампочок,

в 2-А  4*8= _______лампочок,

в 2-Б  5*9= _______лампочок,

в 3-А  7*8= _______лампочок,

в 3-Б   2*8= _______лампочок,

в 4-А  3*8*2= _____лампочок,

в 4-Б  9*2*3= _____лампочок.

Найдовша гірлянда у __________ класі, а найкоротша у _________ класі.

Чому власники найкоротшої гірлянди приносять користь довкіллю?

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

2.     Енергія їжі перетворюється в тепло тіла людини. Виявляється, що гарячий бутерброд може зігріти людину, тобто один вид енергії перетворюється в інший. Оленка з друзями так захопилися бутербродами, що не могла згадати, скільки вони їх з'їли. Вона міркувала так: «Спочатку у тарілці було 6 бутербродів. Мама приходила ще декілька разів, і щоразу їх було по 6. Останнього разу мама сказала, що ми луснемо, бо вже 48 бутербродів з'їли». Скільки разів приходила мама? ___________________.



Спробуйте це завдання        А ще декілька рівнянь 




розв'язати рівнянням.      

6*х=48                                    а:8=10                                   72:с=9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.     Гайворонська вузькоколійка найдовша у Європі. По ній їздить справжній паровоз.


                      

        (Малюнок для аплікації взято з інтернету. Одну з фігур вчитель забирає чи замальовує)

Ø Розглянь зображення паровоза та геометричні фігури, з яких він складається.

Ø Запиши назви геометричних фігур, які ти бачиш на малюнку. __________________________________________________
__________________________________________________

Ø Виріж фігури та створи аплікацію.

Ø Якої фігури не вистачає? ______________________________

Ø Зроби необхідні вимірювання та виріж з кольорового паперу необхідну деталь. Приклей її.

                   Оцінювання результатів діагностичної роботи з математики № 3

 

                                      ___________________________________________________

                                                             Прізвище та ім’я учня/учениці

 

Рівні резуль-татів навча-ння учнів

 

 

 

 

Очікувані результати навчання

 

 

Індексація умінь/

Результат навчання у свідоцтві досягнень

Результати виконання завдань


розв’язання  правильне і в повному обсязі


 більше правильно розв’язаних завдань


 більше неправильно розв’язаних завдань


 розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до виконання завдання

  П

Знає, як створити з фігур обрану конструкцію

МАО 4.6


Завдання №3

(Цей квадрат замальовуємо кольльором, відповідно до результатів)

  С

Вміє пояснити процес створення заданої конструкції з відомих геометричних фігур

  Д

Відображає зв’язки між різними частинами конструкції

  В

Перевіряє та визначає, чи відповідає сконструйована фігура вимогам завдання

  П

Визначає необхідні дані для розв’язання життєвої ситуації

МАО 3


Завдання №2

(Цей квадрат замальовуємо кольльором, відповідно до результатів)

  С

Розрізняє початкові дані та шукані результати

  Д

Досліджує різні способи розв’язання проблемної ситуації

  В

Здійснює перевірку правильності розв’язання проблемної ситуації

  П

Повідомляє результат усних обчислень

МАО 4.3


Завдання №1

(Цей квадрат замальовуємо кольльором, відповідно до результатів)

  С

Використовує відомі способи обчислень

  Д

Виконує базові арифметичні операції

  В

Обґрунтовує результати розв’язання життєвої ситуації в письмовій формі

 Якщо розв’язання  правильне і в повному обсязі, то це високий рівень, замальовуємо квадрат, де написано Завдання 1 чи Завдання 2, чи Завдання 3 зеленим олівцем. Якщо більше правильно розв’язаних завдань, то це достатній рівень і замальовуємо квадрат синім олівцем. Якщо більше неправильно розв’язаних завдань, то це середній рівень і замальовуємо оранжевим чи помаранчевим кольором квадрат. Якщо розв’язання неправильне або учень/-иця не приступав/-ла до виконання завдання, то це початковий рівень - замальовуємо жовтим олівцем.

Немає коментарів:

Дописати коментар