Я досліджую світ (інтегрований
курс)
8 год на тиждень – 280 год на рік
ІІ семестр – 152 год
№
|
Місяць
|
Тема місяця
|
Тема тижня
|
Тема дня
|
5.
|
Січень
|
Вартість і цінність
13.01 – 31.01
|
1. Що для тебе найдорожче?
13.01 – 17.01
|
1. Цінність здоров’я, с.34
2. Цінність життя, с.7, 40.
3. Мої батьки
4. Моя Батьківщина, с. 42-43
5. Що не можна купити за
гроші? С. 37-38
|
2. Чим цінний кожен із нас?
20.01 – 25.01
|
1. Ми громадяни України, с.44
2. Чи є цінними державні
символи України?, с.45-46
3. Видатні люди України,
с.63-64. День соборності
України, с.12.
4. Чим я буду займатися у
майбутньому?, с.62
5. Ми – творці історії,с.54-56.
Відвідуємо музей та пам’ятник Марку Бараболі.
6. Цінність народних
символів, с.47.
|
|||
3. Чи все в природі має
цінність?
27.01 – 31.01
|
1. Чи цінна природа мого
села?, с.65, 4.
2. Чому рослини і тварини
стали символами України?, с.48-49
3. Досліджую погоду взимку,
с.6
4. Чим цінна сніжинка?, с.5
5. Червона книга України,
с.10
|
|||
6.
|
Лютий
|
Хочу–можу – треба
03.02-29.02
|
1. Мрія і бажання
03.02-07.02
|
1. Які бажання бувають у
людей?, с.26, 27
2. Чи може мрія змінити життя
людини?
3. Чи може людина жити без
бажань?, с.53
4. Яка різниця між мрією і
бажанням?
5. Що потрібно для того, щоб
здійснювались бажання?
|
2. Як природа обмежує наші
бажання?
10.02-14.02
|
1. Ми за обіднім столом. Які
серветки кращі (одноразові чи багаторазові)?, с. 36.
2. Сучасний дім. Який він?,
с.39.
3. «Розумний» дім
майбутнього, с.41
4. Вивчаю продукти
харчування, с.33
5. Я досліджую сіль і цукор,
с.32
|
|||
3. Чи можна жити без правил?
17.02-21.02
|
1. Рослини взимку. Скидання
листя – правило чи забаганка?, с.8
2. Птахи взимку. Чому ведуть
себе так, а не інакше?, с.9
3. Чи потрібні правила в
спорті?, с.11
4. Рослини в моєму домі.
Правила догляду, с. 17-18
5. Мої права та обов’язки
|
|||
4. Чи існує спільна мрія?
24.02-29.02
|
1. Чи може виникнути спільна
мрія?, с.76
2. Чи буває спільне бажання
класу? Визначення його, складання плану його виконання.
3. Діти планети Земля, с. 85
4. Ми хочемо миру
5-6. Чи може моя мрія
збігатися із спільною мрією?
|
|||
7.
|
Березень
|
Ідеї –винаходи – відкриття
02.03 – 21.03
|
1. Для чого людина робить
винаходи?
02.03-06.02
|
1. Які ідеї підказала людям
природа?
2. Для чого людина робить
винаходи?, с.93
3. Як з’являються ідеї
винаходів?
4. Яка різниця між винаходом
і відкриттям?
5. Кому належать винаходи?
Створення незвичного календаря, с.82
|
2. Чим можуть бути небезпечні
деякі винаходи і відкриття для людства та довкілля?
09.03-13.03
|
1. Упаковка – плюси та
мінуси, с.87
2. Комп’ютер – плюси та
мінуси.
3. Мої помічники на кухні,
с.30
4. Я – відповідальний
споживач, с.28
5. «Невидимі» хатні тварини,
с.23
|
|||
3. Чи можу я бути
винахідником?
16.03-21.03
|
1. Як створити веселку?, с.89
2. «Звичайні» винаходи на
прогулянці, с.74
3. Чарівні перетворення води
на кухні, с.31
4. Друге життя непотребу,
с.29
5. Що можна винайти для
домашніх улюбленців,
с.21-22
6. Які винаходи можуть
покращити життя мого класу?
|
|||
8.
|
Квітень
|
Рух і час
30.03-01.05
|
1. Як пов’язані рухи та життя
людини?
30.03-03.04
|
1. Що роблять люди навесні,
с.73
2. Здоровий спосіб життя.
3. Як змінюються явища
природи протягом року, с. 88
4. Чи рухаються рослини?,
с.90
5. Як витрачати час з
користю?
|
2. Навіщо люди подорожують?
06.04-10.04
|
1. Я дізнаюся про різні
країни на планеті Земля, с.84
2. Як можна подорожувати в часі?
3. Чи пов’язаний час із
рухом?
4. Досліджую, яких свійських
тварин розводять у різних країнах, с. 27
5. Екзотичні тварини, с.24-25
|
|||
3. Чому рух є ознакою життя?
13.04-17.04
|
1. Я у ботанічному саду, с.57
2. Я у зоопарку, с.58
3. Я у музеї писанки
4. Я мандрую вулицями рідного
села, с. 52
5. Великодні традиції моєї
сім’ї
|
|||
4. Які рухи свідчать про
пробудження природи?
21.04-25.04
|
1. Природні явища навесні,
с.66-67
2. Я досліджую рослини
навесні, с.68
3. Я досліджую комах навесні,
с.69
4. Я досліджую птахів
навесні, с. 70-71
5. Я досліджую звірів
навесні, с.72
|
|||
5. Чи є в природі щось, що не
рухається?
27.04-01.05
|
1. Порівнюю планету Земля і
зорю Сонце, с.77
2. Чому змінюється день і
ніч, с.78
3. Чому змінюються пори року,
с.79
4. Пори року. Календар,
с.80-81
5. Горизонт, с.83
|
|||
9.
|
Травень
|
Все пов’язано з усім
04.05-29.05
|
1. Чому піклування про власне
життя є особистою відповідальністю кожного?
04.05-08.05
|
1-2. Як піклуються тварини
про себе, с.91-92
3. Життя – це комп’ютерна
гра?
4. День Матері, с. 75
5. День пам’яті та
примирення, с.75
|
2. Як налагодити контакт з
іншими людьми?
11.05-15.05
|
1. Спільна праця
2. Спільний відпочинок.
3. Доброзичливість. Добрі
справи
4. Взаємодопомога
5. Добавляємо до свого
характеру риси, які допомагають налагодити контакт з іншими людьми.
|
|||
3. Як людина господарює у
природі?
18.05-22.05
|
1. Я піклуюсь про свою
планету, с. 86
2. На що впливає склад
ґрунту?, с.13-15
3. Ґрунт у моєму домі, с.16
4. Рослини біля дому, с.19
5. Вплив людської діяльності
на диких тварин, с.20
|
|||
4. Як я можу вплинути на своє
майбутнє?
25.05-29.05
|
1. Червона книга України,
с.92
2. Що означають літні
державні свята?, с.94
3-4. Професії людей мого
рідного краю, с.59-61
5. Чи можна з користю провести
літні канікули?
|
Немає коментарів:
Дописати коментар