неділя, 12 січня 2020 р.

Календарно-тематичне планування з курсу "Я досліджую світ" ІІ семестр для 2 класу за програмою Р.Б.Шияна


                        Я досліджую світ (інтегрований курс)
                          8 год на тиждень – 280 год на рік
                              ІІ семестр – 152 год
(за підручником Інна Большакова, Марина Пристінська «Я досліджую світ»)



Місяць
Тема місяця
Тема тижня
Тема дня
5.
Січень
Вартість і цінність
13.01 – 31.01
1. Що для тебе найдорожче?
13.01 – 17.01






1. Цінність здоров’я, с.34
2. Цінність життя, с.7, 40.
3. Мої батьки
4. Моя Батьківщина, с. 42-43
5. Що не можна купити за гроші? С. 37-38



2. Чим цінний кожен із нас?
20.01 – 25.01
1. Ми громадяни України, с.44
2. Чи є цінними державні символи України?, с.45-46
3. Видатні люди України,
с.63-64. День соборності України, с.12.
4. Чим я буду займатися у майбутньому?, с.62
5. Ми – творці історії,с.54-56. Відвідуємо музей та пам’ятник Марку Бараболі.
6. Цінність народних символів, с.47.
3. Чи все в природі має цінність?
27.01 – 31.01
1. Чи цінна природа мого села?, с.65, 4.
2. Чому рослини і тварини стали символами України?, с.48-49
3. Досліджую погоду взимку, с.6
4. Чим цінна сніжинка?, с.5
5. Червона книга України, с.10
6.
Лютий
Хочу–можу – треба
03.02-29.02
1. Мрія і бажання
03.02-07.02

1. Які бажання бувають у людей?, с.26, 27
2. Чи може мрія змінити життя людини?
3. Чи може людина жити без бажань?, с.53
4. Яка різниця між мрією і бажанням?
5. Що потрібно для того, щоб здійснювались бажання?
2. Як природа обмежує наші бажання?
10.02-14.02





1. Ми за обіднім столом. Які серветки кращі (одноразові чи багаторазові)?, с. 36.
2. Сучасний дім. Який він?, с.39.
3. «Розумний» дім майбутнього, с.41
4. Вивчаю продукти харчування, с.33
5. Я досліджую сіль і цукор, с.32
3. Чи можна жити без правил?
17.02-21.02

1. Рослини взимку. Скидання листя – правило чи забаганка?, с.8
2. Птахи взимку. Чому ведуть себе так, а не інакше?, с.9
3. Чи потрібні правила в спорті?, с.11
4. Рослини в моєму домі. Правила догляду, с. 17-18
5. Мої права та обов’язки
4. Чи існує спільна мрія?
24.02-29.02
1. Чи може виникнути спільна мрія?, с.76
2. Чи буває спільне бажання класу? Визначення його, складання плану його виконання.
3. Діти планети Земля, с. 85
4. Ми хочемо миру
5-6. Чи може моя мрія збігатися із спільною мрією?
7.
Березень
Ідеї –винаходи – відкриття
02.03 – 21.03
1. Для чого людина робить винаходи?
02.03-06.02



1. Які ідеї підказала людям природа?
2. Для чого людина робить винаходи?, с.93
3. Як з’являються ідеї винаходів?
4. Яка різниця між винаходом і відкриттям?
5. Кому належать винаходи? Створення незвичного календаря, с.82
2. Чим можуть бути небезпечні деякі винаходи і відкриття для людства та довкілля?
09.03-13.03

1. Упаковка – плюси та мінуси, с.87
2. Комп’ютер – плюси та мінуси.
3. Мої помічники на кухні, с.30
4. Я – відповідальний споживач, с.28
5. «Невидимі» хатні тварини, с.23
3. Чи можу я бути винахідником?
16.03-21.03
1. Як створити веселку?, с.89
2. «Звичайні» винаходи на прогулянці, с.74
3. Чарівні перетворення води на кухні, с.31
4. Друге життя непотребу, с.29
5. Що можна винайти для домашніх улюбленців,
с.21-22
6. Які винаходи можуть покращити життя мого класу?
8.
Квітень
Рух і час
30.03-01.05
1. Як пов’язані рухи та життя людини?
30.03-03.04

1. Що роблять люди навесні, с.73
2. Здоровий спосіб життя.
3. Як змінюються явища природи протягом року, с. 88
4. Чи рухаються рослини?, с.90
5. Як витрачати час з користю?
2. Навіщо люди подорожують?
06.04-10.04

1. Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля, с.84
2. Як можна подорожувати в часі?
3. Чи пов’язаний час із рухом?
4. Досліджую, яких свійських тварин розводять у різних країнах, с. 27
5. Екзотичні тварини, с.24-25
3. Чому рух є ознакою життя?
13.04-17.04
1. Я у ботанічному саду, с.57
2. Я у зоопарку, с.58
3. Я у музеї писанки
4. Я мандрую вулицями рідного села, с. 52
5. Великодні традиції моєї сім’ї
4. Які рухи свідчать про пробудження природи?
21.04-25.04

1. Природні явища навесні, с.66-67
2. Я досліджую рослини навесні, с.68
3. Я досліджую комах навесні, с.69
4. Я досліджую птахів навесні, с. 70-71
5. Я досліджую звірів навесні, с.72
5. Чи є в природі щось, що не рухається?
27.04-01.05

1. Порівнюю планету Земля і зорю Сонце, с.77
2. Чому змінюється день і ніч, с.78
3. Чому змінюються пори року, с.79
4. Пори року. Календар,
с.80-81
5. Горизонт, с.83
9.
Травень
Все пов’язано з усім
04.05-29.05
1. Чому піклування про власне життя є особистою відповідальністю кожного?
04.05-08.05

1-2. Як піклуються тварини про себе, с.91-92
3. Життя – це комп’ютерна гра?
4. День Матері, с. 75
5. День пам’яті та примирення, с.75
2. Як налагодити контакт з іншими людьми?
11.05-15.05

1. Спільна праця
2. Спільний відпочинок.
3. Доброзичливість. Добрі справи
4. Взаємодопомога
5. Добавляємо до свого характеру риси, які допомагають налагодити контакт з іншими людьми.
3. Як людина господарює у природі?
18.05-22.05

1. Я піклуюсь про свою планету, с. 86
2. На що впливає склад ґрунту?, с.13-15
3. Ґрунт у моєму домі, с.16
4. Рослини біля дому, с.19
5. Вплив людської діяльності на диких тварин, с.20
4. Як я можу вплинути на своє майбутнє?
25.05-29.05
1. Червона книга України, с.92
2. Що означають літні державні свята?, с.94
3-4. Професії людей мого рідного краю, с.59-61
5. Чи можна з користю провести літні канікули?



Немає коментарів:

Дописати коментар