8 год на тиждень – 280 год на рік
І семестр – 128 год
№
|
Місяць
|
Тема місяця
|
Тема тижня
|
Тема дня
|
1.
|
Вересень
|
Зміни
02.09 -27.09
|
1. Що змінилося в школі?
02.09 – 06.09
2. Що змінилося в мені?
09.09 – 13.09
3. Що змінилося в природі?
16.09 – 20.09
4. Які зміни залежать від
мене, а які ні?
23.09 – 27.09
|
1. Як змінився мій клас?
2. Як змінилася школа? (с.5)
3. Які зміни сталися на
шкільному подвір’ї?
4. Що таке інформація? (с. 4)
5. Чи змінилися шкільні правила
та правила вуличного руху? (с. 6-7)
1. Я – дитина (с.26)
2. Чи подобається мені
дорослішати? (с. 27)
3. Моє зовнішнє і внутрішнє
«Я» (с.20)
4. Я сприймаю інформацію
органами чуття
(с. 34 -35)
5. Що означає бути
особистістю? (с.22)
1. Що я роблю восени? (с.52,
60)
2. Як моделювати побачене на
екскурсії ?(с.42)
3. Я спостерігаю за явищами
природи восени (с. 53-54)
4. «Звичайні винаходи на
прогулянці. (с.55)
5. Чи змінилася поведінка
тварин восени? Що стало з рослинами? (с.56,59)
1. Шкільні правила. (с. 8)
2. Моє робоче місце. (с. 9)
Режим дня (с.11)
3. Я досліджую довкілля,
впорядковую об’єкти. (с. 36)
4. Мій час (с. 12)
5. Який я? Яка я? (с. 46)
|
2.
|
Жовтень
|
Способи пізнання
30.09 – 25.10
|
1. Що я знаю про себе?
30.09 – 04.10
2. Чому важливо навчитися розрізняти
мову символів?
07.10 – 11.10
3. Що допомагає мені
досліджувати природу?
15.10 – 18.10
4. Які способи пізнання я
використовую у повсякденному житті?
21.10 – 25.10
|
1. Я розрізняю емоції
(с.28-30)
2. Я спілкуюся
(с. 31)
3. Я розрізняю правдиві та
неправдиві твердження, здобуті з різних джерел.
4-5. Я виявляю повагу до
людей. (с.32)
1. Я виявляю повагу до людей
(мова жестів та шрифт Брайля). (с. 33)
2. Я спостерігаю. Умовні
позначення. (с. 37)
3. Я експериментую
Створення плану дій (с. 40)
4. Я обираю здорову їжу
(с.49) Дослідження етикеток.
5. Я і мої речі (с.50)
Дослідження етикеток.
1. Я вимірюю
(с.43-44)
2. Я використовую цифрові
пристрої (с.75)
3. Я користуюся водою (с. 84)
4. Я вимірюю температуру води
(с. 85)
5. Я досліджую чистоту та
температуру повітря (с. 90)
1. Предмети в моєму домі.
(с.68)
2. Я вчуся бути
відповідальним споживачем
(с.69-71)
3. Електроприлади та
інструменти в моєму домі
(с.72-74)
4. Я використовую цифрові
пристрої (с. 76)
5. Тепло, світло і вода в
моєму домі (с. 78-81)
|
3.
|
Листопад
|
Територія
04.11 - 29.11
|
1.
Як, оберігаючи своє,
зберегти наше?
04.11 – 08.11
2. За якими
ознаками/символами я впізнаю територію своєї країни?
11.11 – 15.11
3. Чим багатий мій рідний
край?
18.11 – 22.11
4. Як зберегти кордони
особистого простору у взаєминах з іншими?
25.11 – 29.11
|
1. Дім, у якому я живу (с.
61-62)
2. Моя кімната. Конструювання
(с.63)
3. Моя родина (с.65-66)
4. Аудіо- та інтерактивні
книжки (с.77)
5. Мої домашні обов’язки
(с.67)
1. Працюю з картою України.
2-3. Електронні тексти
«Символи України»
4-5. Шукаю цікаву інформацію
про Україну.
1-2. Моє село на карті
України.
3. Село моїми очима
(перегляд фото та відеоматеріалів,
зроблених дітьми)
4. Відомі люди мого краю.
5. Що у нас виробляють або
видобувають?
1. Я маю право на ім’я (с.
21)
2. Мій особистий простір
(с.23)
3. Кола спілкування (с.24)
4. Я піклуюсь про свою
безпеку (с. 48)
5. Захист особистих даних.
(с.25)
|
4.
|
Грудень
|
Спільнота
02.12 – 27.12
|
1. Що може об’єднати спільноту?
02.12 – 06.12
2. Хто такі герої?
09.12 – 13.12
3. Спільноти у природі.
16.12 – 20.12
4. Ми – українці.
23.12 – 27.12
|
1. Що таке спільнота? (с.10)
2. Краще разом чи поодинці?
3. Як налагоджувати гарні стосунки?
4. Чи може існувати
спільнота без правил і законів?
5. Я вчусь дотримуватись
плану. (с.16)
1. Як стають героями?
2. Хто для мене є героєм?
Публікація листа для героїв у блозі.
3. Героїчні вчинки. Які
вони?
4-5. Чи кожен може стати
героєм?
1-2. Які спільноти є у
природі?
3. Який вплив природи на
людську спільноту?
4. Як ми впливаємо на
природу?
5. Використання
інтернет-ресурсів для пошуку інформації.
1. Що об’єднує
українців(традиції, культура, мова)?
2. Новорічні свята у моєму
домі.
(с.91-92)
3. Що цінують українці?
(с.93)
4. Як залишитися собою
серед інших у спільноті? (с. 94). 5. Я готуюсь до свята. Зазначення авторства
власних робіт. (с.93-94)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар