№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Правка
|
1.
|
Знайомство з підручниками. Вступ до теми
В.Бичко «Літо, до
побачення!». Повідомлення (1-13, с.4)
|
|
|
2.
|
Створюємо усний журнал. Розрізняємо мовні звуки і
букви. Складання речень (1-12, с 6)
|
|
|
3.
|
Йдуть до школи школярі М.Сингаївський «До школи». Розрізняємо
мовні звуки і букви. Складання речень (1-12, с 6)
|
|
|
4.
|
Йдуть до школи школярі. М.Сингаївський «До школи». Розпізнаю
голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки (1-11, с 8)
|
|
|
5.
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
6.
|
Наш клас – одна міцна сім’я. Н.Умеров «Наш клас»,
М.Хоросницька «Добра порада», Т.Цидзіна «Очі, вуха маю…». Розпізнаю голосні
звуки. Букви, що позначають голосні звуки (1-11, с 8)
|
|
|
7.
|
Історії зі шкільного життя Л.Повх «В їдальні». Розрізняємо голосні і приголосні звука. Букви, що
позначають приголосні звуки (1-9, с 10)
|
|
|
8.
|
Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя
в лисиці хитринку купила». Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що
позначають приголосні звуки (1-10, с 11)
|
|
|
9.
|
Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя
в лисиці хитринку купила». Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають
приголосні звуки (1-10, с 11)
|
|
|
10.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
11.
|
Медіа віконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації.
Правильно записую слова з «ьо», і «йо» (1-7, с 13)
|
|
|
12.
|
Потрібно учитися – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик
і Вовчик». Правильно записую слова з «ьо», і «йо» (1-7, с 13)
|
|
|
13.
|
Потрібно учитися – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик
і Вовчик». Досліджуємо слова з подовженими приголосними звуками
(1-9, с 14)
|
|
|
14.
|
Осінь – золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з
сином на землі каштани…». Д. Павличко «Небеса прозорі..» (напам’ять). Розпізнаю
слова зі звуками [дз], [дз'], [дж].
(1-11, с 16)
|
|
|
15.
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
16.
|
Жартівливі вірші. Г.Бойко «Хвастунець» , Г.Филькович
«Чесний кіт». Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17)
|
|
|
17.
|
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укр.нар.казка).
Спостерігаю за словами з буквами ґ, щ (1-11, с 17)
|
|
|
18.
|
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укр.нар.казка).
Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки (1-10, с 19)
|
|
|
19.
|
Підсумок за темою. Досліджую, коли букви я, ю, є, ї
позначають два звуки (1-10, с 19)
|
|
|
20.
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
21.
|
Вступ до теми «Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови».
Правильно пишу слова з апострофом
(1-10, с. 21)
|
|
|
22.
|
Колискові пісеньки – перлини української мови.
О.Кротюк «Ходить сон», колискові пісні (за вибором
напам’ять). Правильно пишу слова з апострофом
(1-10, с 21)
|
|
|
23.
|
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди,
сонечко» (за вибором напам’ять). Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки
в кінці слів і складів (1-7, с 24)
|
|
|
24.
|
Лічилки. Мирилки. Правильно вимовляю дзвінкі приголосні
звуки в кінці слів і складів (1-7, с 24)
|
|
|
25.
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
26.
|
Загадки. Спостерігаю за наголосом у словах. Роль
наголосу в словах (1-7, с.24)
|
|
|
27.
|
Народ скаже – як зав’яже. Г. Бойко «Вареники»,
скоромовки, прислів’я (за вибором
напам.). Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах (1-7,
с.24)
|
|
|
28.
|
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (укр.нар.казка). Правильно
наголошую слова. Робота зі словником (1-10, с.26)
|
|
|
29.
|
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (укр.нар.казка). Правильно
наголошую слова. Робота зі словником (1-10, с.26)
|
|
|
30.
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
31.
|
На зеленому човні пропливає літо. В.Чухліб «Чи далеко
до осені», загадка-добавлянка. Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е],
[и] (1-8, с.28)
|
|
|
32.
|
На зеленому човні пропливає літо. В.Чухліб «Чи далеко
до осені», загадка-добавлянка. Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е],
[и] (1-8, с.28)
|
|
|
33.
|
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка, створення
реклами своєї улюбленої книжки. Контролюю слова зі складів. Роль голосних
звуків в складотворенні (1-11, с.30)
|
|
|
34.
|
У колі рідної сім’ї. Ласкаві слова-звертання
Н. Мовчан-Карпусь «Василинка», В.Гринько «Сію дитині». Поділяю
слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків (1-11, с.32)
|
|
|
35.
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
36.
|
Що в людині найцінніше? З.Мензатюк «Золоте серце». Правильно
переношу слова (1-11, с.34)
|
|
|
37.
|
Що в людині найцінніше? З.Мензатюк «Золоте серце». Правильно
переношу слова (1-11, с.34)
|
|
|
38.
|
Мовні цікавинки. В.Плахотников «Під парканом»,
І.Січовик «Кістку пес в зубах тримав…», В.Корольова «Рано-вранці в центрі
міста…». Розташовую слова за алфавітом
(1- 11, с.36)
|
|
|
39.
|
Підсумок за темою. Розташовую слова за алфавітом (1- 11, с.36)
|
|
|
40.
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
41.
|
Вступ до теми «В кожній казці є урок, мов у квіточці
медок». Т.Майданович «Примовка до казки», «Вовк та собака» (укр..нар.казка).
Робота з орфографічним словником (1- 9, с.37)
|
|
|
42.
|
Казки про тварин. Узагальнення і систематизація знань
із розділу «Досліджую звуки і букви».
|
|
|
43.
|
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати
потрібну книжку? Створення листівки про користь читання.
|
|
|
44.
|
Казка - вигадка, та в ній щось навчальне розумій
«Цап та баран» (укр. нар. казка). Спостереження за
значенням слова (1- 9, с.39)
|
|
|
45.
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
46.
|
Казка - вигадка, та в ній щось навчальне розумій
«Цап та баран» (укр. нар. казка). Розпізнаю пряме і переносне
значення слів (1- 12, с.41)
|
|
|
47.
|
Коли щось робиш, думай про наслідки. «Виноградар і
змія» (болгарська нар. казка). Розпізнаю пряме і переносне значення слів (1-
12, с.41)
|
|
|
48.
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала».
(польська нар. казка). Розпізнаю
значення слова
(1- 9, с.43)
|
|
|
49.
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала».
(польська нар. казка). Добираю протилежні за значенням слова (1- 7, с.44).
|
|
|
50.
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
51.
|
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала». (польська
нар. казка) (продовження). Добираю близькі за значенням слова (1- 8, с.46).
|
|
|
52.
|
Підсумок за темою. Добираю слова, які прикрашають
мовлення (1- 8, с.47)
|
|
|
53.
|
Вступ до теми «Щоб у серці жила Батьківщина». Добираю
слова, які прикрашають мовлення (1- 8,
с.47)
|
|
|
54.
|
Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М.Чумарна
«Маленька і велика», «Роде наш красний» (укр.нар.пісня). Уживаю ввічливі
слова
(1- 10, с.49)
|
|
|
55.
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
56.
|
Наш символ і оберіг. В.Скуратівський «Калина». Добираю слова
на певну тему (1- 8, с.51)
|
|
|
57.
|
Наш символ і оберіг. В.Скуратівський «Калина». Узагальнення
і систематизація знань із розділу «Досліджую значення слова»
|
|
|
58.
|
Петриківський розпис. Н.Поклад «Петриківські дивоквіти». Ставлю
питання до назв предметів
(1- 11, с.54)
|
|
|
59.
|
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини.
А.Костецький «Батьківщина» (напам.), Л.Полтава «Наша Батьківщина». Ставлю
питання до назв предметів (1- 11,
с.54)
|
|
|
60.
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
61.
|
Щастя. М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни». Розпізнаю
іменники (1-9, с.56)
|
|
|
62.
|
Щастя. М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни». Розпізнаю
іменники (1-9, с.56)
|
|
|
63.
|
Україна наша – вічна. В.Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда). Добираю
іменники (1- 12, с.58)
|
|
|
64.
|
Підсумок за темою. Добираю іменники (1- 12, с.58)
|
|
|
65.
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
66.
|
Вступ до теми «Зачарувала все зима». Пишу з великої букви імена, по батькові,
прізвища
(1- 10, с.60)
|
|
|
67.
|
Досліджуємо текст. В.Чухліб «Зимова казка». Пишу з
великої букви імена, по батькові, прізвища
(1- 10, с.60)
|
|
|
68.
|
Білі шати зими. В.Скомаровський «Казкові шати». Дізнаюсь про
походження імен і прізвищ
(1- 12, с.62)
|
|
|
69.
|
Досліджуємо текст. Г.Демченко «Ялинкова шишка»,
загадка-добавлянка. Пишу з великої букви клички тварин (1- 8, с.64)
|
|
|
70.
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
71.
|
Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до
Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая». Пишу з
великої букви назви міст і сіл (1- 8, с.65)
|
|
|
72.
|
Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до
Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая». Пишу з
великої букви назви міст і сіл (1- 8, с.65)
|
|
|
73.
|
Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до
Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая». Пишу з
великої букви назви гір, річок, озер і морів
(1- 11, с.67)
|
|
|
74.
|
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати!
Робота з картиною Г.Назаренко «Колядники». Закріплюю
написання великої літери в словах.
|
|
|
75.
|
Робота з дитячою книжкою.
|
|
|
76.
|
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання
|
|
|
77.
|
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л.Повх
«Колядники». Розпізнаю іменники, які називають один предмет і
багато (1- 11, с.69, 70)
|
|
|
78.
|
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л.Повх
«Колядники». Розпізнаю іменники, які називають один предмет і
багато (1- 11, с.69, 70)
|
|
|
79.
|
Узагальнення і систематизація знань.
|
|
|
80.
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар