понеділок, 9 вересня 2019 р.

Календарно-тематичне планування для 2 класу НУШ з української мови (інтегрований курс) за програмою Р.Б.Шияна за підручниками Катерина Пономарьова «Українська мова та читання» (І частина), Олександра Савченко «Українська мова та читання» (ІІ частина))


     
                         5 год на тиждень – 175 год на рік
                                      І семестр – 80 год

                                           Тема уроку
Дата
Правка
        1.      
Знайомство з підручниками. Вступ до теми
В.Бичко «Літо, до  побачення!». Повідомлення (1-13, с.4)


       2.      
Створюємо усний журнал. Розрізняємо мовні звуки і букви. Складання речень (1-12, с 6)


      3.      
Йдуть до школи школярі М.Сингаївський «До школи». Розрізняємо мовні звуки і букви. Складання речень (1-12, с 6)



      4.      
Йдуть до школи школярі. М.Сингаївський «До школи». Розпізнаю голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки (1-11, с 8)


      5.      
Робота з дитячою книжкою.


      6.      
Наш клас – одна міцна сім’я. Н.Умеров «Наш клас», М.Хоросницька «Добра порада», Т.Цидзіна «Очі, вуха маю…». Розпізнаю голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки (1-11, с 8)


      7.      
Історії зі шкільного життя Л.Повх «В їдальні». Розрізняємо голосні і приголосні звука. Букви, що позначають приголосні звуки (1-9, с 10)


      8.      
Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають приголосні звуки (1-10, с 11)


      9.      
Хитрощі не люблять совісті. В.Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила». Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають приголосні звуки (1-10, с 11)


      10.  
Розвиток зв’язного мовлення.


      11.  
Медіа віконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації. Правильно записую слова з «ьо», і «йо» (1-7, с 13)


      12.  
Потрібно учитися – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і Вовчик». Правильно записую слова з «ьо», і «йо» (1-7, с 13)


      13.  
Потрібно учитися – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і Вовчик». Досліджуємо слова з подовженими приголосними звуками (1-9, с 14)


      14.  
Осінь – золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…». Д. Павличко «Небеса прозорі..» (напам’ять). Розпізнаю слова зі звуками  [дз], [дз'], [дж]. (1-11, с 16)


      15.  
Робота з дитячою книжкою.


      16.  
Жартівливі вірші. Г.Бойко «Хвастунець» , Г.Филькович «Чесний кіт». Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17)


      17.  
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укр.нар.казка). Спостерігаю за словами з буквами ґ, щ (1-11, с 17)


      18.  
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (укр.нар.казка). Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки (1-10, с 19)


      19.  
Підсумок за темою. Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки (1-10, с 19)


      20.  
Розвиток зв’язного мовлення


      21.  
Вступ до теми «Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови». Правильно пишу слова з апострофом   (1-10, с. 21)


      22.  
Колискові пісеньки – перлини української мови.
О.Кротюк «Ходить сон», колискові пісні (за вибором напам’ять). Правильно пишу слова з апострофом
(1-10, с 21)


       23.  
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять). Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів (1-7, с 24)


      24.  
Лічилки. Мирилки. Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів (1-7, с 24)


      25.  
Робота з дитячою книжкою.


      26.  
Загадки. Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах (1-7, с.24)


      27.  
Народ скаже – як зав’яже. Г. Бойко «Вареники», скоромовки, прислів’я  (за вибором напам.). Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах (1-7, с.24)


      28.  
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (укр.нар.казка). Правильно наголошую слова. Робота зі словником (1-10, с.26)


      29.  
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (укр.нар.казка). Правильно наголошую слова. Робота зі словником (1-10, с.26)


      30.  
Розвиток зв’язного мовлення


      31.  
На зеленому човні пропливає літо. В.Чухліб «Чи далеко до осені», загадка-добавлянка. Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]  (1-8, с.28)


      32.  
На зеленому човні пропливає літо. В.Чухліб «Чи далеко до осені», загадка-добавлянка. Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]  (1-8, с.28)


      33.  
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка, створення реклами своєї улюбленої книжки. Контролюю слова зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні (1-11, с.30)


      34.  
У колі рідної сім’ї. Ласкаві слова-звертання
Н. Мовчан-Карпусь «Василинка», В.Гринько «Сію дитині». Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків  (1-11, с.32)


      35.  
Робота з дитячою книжкою.


      36.  
Що в людині найцінніше? З.Мензатюк «Золоте серце». Правильно переношу слова   (1-11, с.34)


      37.  
Що в людині найцінніше? З.Мензатюк «Золоте серце». Правильно переношу слова   (1-11, с.34)


      38.  
Мовні цікавинки. В.Плахотников «Під парканом», І.Січовик «Кістку пес в зубах тримав…», В.Корольова «Рано-вранці в центрі міста…». Розташовую слова за алфавітом  (1- 11, с.36)


      39.  
Підсумок за темою. Розташовую слова за алфавітом  (1- 11, с.36)


      40.  
Розвиток зв’язного мовлення


      41.  
Вступ до теми «В кожній казці є урок, мов у квіточці медок». Т.Майданович «Примовка до казки», «Вовк та собака» (укр..нар.казка). Робота з орфографічним словником (1- 9, с.37)


      42.  
Казки про тварин. Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую звуки і букви».


      43.  
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання.


      44.  
Казка - вигадка, та в ній щось навчальне розумій
«Цап та баран» (укр. нар. казка). Спостереження за значенням слова (1- 9, с.39)


      45.  
Робота з дитячою книжкою.


      46.  
Казка - вигадка, та в ній щось навчальне розумій
«Цап та баран» (укр. нар. казка). Розпізнаю пряме і переносне значення слів (1- 12, с.41)


      47.  
Коли щось робиш, думай про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська нар. казка). Розпізнаю пряме і переносне значення слів (1- 12, с.41)


      48.  
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала». (польська нар. казка). Розпізнаю  значення слова
(1- 9, с.43)


      49.  
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала». (польська нар. казка). Добираю протилежні за значенням слова (1- 7, с.44).


      50.  
Розвиток зв’язного мовлення


      51.  
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала». (польська нар. казка) (продовження). Добираю близькі за значенням слова (1- 8, с.46).


      52.  
Підсумок за темою. Добираю слова, які прикрашають мовлення  (1- 8, с.47)


      53.  
Вступ до теми «Щоб у серці жила Батьківщина». Добираю слова, які прикрашають мовлення  (1- 8, с.47)


      54.  
Ой роде наш красний, роде наш прекрасний. М.Чумарна «Маленька і велика», «Роде наш красний» (укр.нар.пісня). Уживаю ввічливі слова
(1- 10, с.49)


      55.  
Робота з дитячою книжкою.


      56.  
Наш символ і оберіг. В.Скуратівський «Калина». Добираю слова на певну тему  (1- 8, с.51)


      57.  
Наш символ і оберіг. В.Скуратівський «Калина». Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую значення слова»


      58.  
Петриківський розпис. Н.Поклад «Петриківські дивоквіти». Ставлю питання до назв предметів
 (1- 11, с.54)


      59.  
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А.Костецький «Батьківщина» (напам.), Л.Полтава «Наша Батьківщина». Ставлю питання до назв предметів  (1- 11, с.54)


      60.  
Розвиток зв’язного мовлення


      61.  
Щастя. М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни». Розпізнаю іменники (1-9, с.56)


      62.  
Щастя. М.Морозенко «Мій тато повернувся із війни». Розпізнаю іменники (1-9, с.56)


      63.  
Україна наша – вічна. В.Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда). Добираю іменники  (1- 12, с.58)


      64.  
Підсумок за темою. Добираю іменники  (1- 12, с.58)


      65.  
Робота з дитячою книжкою.


      66.  
Вступ до теми «Зачарувала все зима». Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища 
(1- 10, с.60)


      67.  
Досліджуємо текст. В.Чухліб «Зимова казка». Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища  (1- 10, с.60)


      68.  
Білі шати зими. В.Скомаровський «Казкові шати». Дізнаюсь про походження імен і прізвищ 
(1- 12, с.62)


      69.  
Досліджуємо текст. Г.Демченко «Ялинкова шишка», загадка-добавлянка. Пишу з великої букви клички тварин  (1- 8, с.64)


      70.  
Розвиток зв’язного мовлення


      71.  
Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая». Пишу з великої букви назви міст  і сіл  (1- 8, с.65)


      72.  
Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая». Пишу з великої букви назви міст  і сіл  (1- 8, с.65)


      73.  
Зимові дива. Зимові свята. В.Багірова «Лист до Чудотворця», І.Малкович «Молитва Ангелу», О.Наконечна «Свято Миколая». Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів  (1- 11, с.67)


      74.  
Вже Різдво прийшло до хати, нам пора колядувати!
Робота з картиною Г.Назаренко «Колядники». Закріплюю написання великої літери в словах.


      75.  
Робота з дитячою книжкою.


      76.  
Медіавіконце: вітальна листівка. Написання привітання


      77.  
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л.Повх «Колядники». Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато  (1- 11, с.69, 70)


      78.  
Ми йдемо колядувати, господарів величати! Л.Повх «Колядники». Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато  (1- 11, с.69, 70)


      79.  
Узагальнення і систематизація знань.


      80.  
Розвиток зв’язного мовлення




Немає коментарів:

Дописати коментар