субота, 12 січня 2019 р.

Календарно-тематичне планування з української мови 1 клас НУШ за підручником К. Пономарьової "Українська мова. Буквар" ІІ семестр


                                                Українська мова.
                                  5 год на тиждень – 175 годин на рік
                                                     ІІ семестр
Зміст
Дата
Правка
81
Читання і письмо слів, речень з вивченими буквами.


82
Звук [г]. Мала буква г. Написання малої букви г.


83
Велика буква Г. Читання слів, діалогу. Списування друкованого речення.


84
Написання великої букви Г. Читання тексту з вивченими літерами.


85
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Списування друкованого речення. Робота з дитячою книжкою Т.Кароль, М.Бровченко « Україна – це ти»



86
Закріплення вміння читати. Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.


87
Закріплення вміння читати. Написання великої букви Ґ.


88
Звук [ж]. Мала буква ж. Написання малої букви ж.


89
Велика буква Ж. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами. Списування друкованого речення.


90
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень та читання тексту з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт»


91
Звук [ш]. Мала буква ш. Написання малої букви ш.


92
Велика буква Ш. Читання слів і текстів з вивченими літерами. Списування друкованого речення.


93
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень та читання тексту з вивченими буквами.


94
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і тексту з вивченими літерами. Написання букви ь.


95
Буквосполучення ьо. Удосконалення вміння читати і писати.  Робота з дитячою книжкою.  Оксана Кротюк «Упертий цапок»


96
Звук [х]. Мала буква х. Написання малої букви х. Відновлення деформованих слів.


97
Велика буква Х. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами. Побудова і запис речень за поданим початком і малюнками.


98
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень та читання тексту з вивченими буквами.


99
Звук [ч]. Мала буква ч. Списування друкованого речення.


100
Написання малої букви ч. Удосконалення вміння читати і писати. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Звірі».


101
Велика буква Ч. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Написання великої букви Ч.


102
Мала буква я. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Написання малої букви я.


103
Велика буква Я. Письмо складів, слів і речень та читання тексту з вивченими буквами.


104
Написання великої букви Я. Відновлення деформованих слів. Читання текстів.


105
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Списування друкованого речення. Робота з дитячою книжкою
Катерина Єгорушкіна «Цятки і плямки».


106
Написання малої букви ц. Читання текстів.


107
Велика буква Ц. Уявлення про змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Написання великої букви Ц.


108
Мала буква ю. Читання складів, слів і текстів з вивченими літерами. Написання малої букви ю.


109
Велика буква Ю. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами. Побудова і запис речень за поданим початком і малюнком.


110
Написання великої букви Ю. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи»


111
Мала буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Написання малої букви є.


112
Велика буква Є. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Написання великої букви Є.


113
Мала буква ї. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком.


114
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Читання текстів.


115
Велика буква Ї. Читання слів і текстів з вивченими літерами. Списування друкованого речення.   Робота з дитячою книжкою. Оксана Лущевська «Пелікан», «Про кита».


116
Написання великої букви Ї. Відновлення деформованого речення.


117
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Написання малої букви ф.


118
Велика буква Ф. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами. Написання великої букви Ф.


119
Мала буква щ. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Списування друкованого речення.


120
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Удосконалення навичок читання. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Пори року».


121
Велика буква Щ. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Написання великої букви Щ.


122
Закріплення вміння читати. Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень.


123
Звуки(дз),(дз'), буквосполучення дз. Читання і письмо складів, слів, словосполучень з вивченими літерами.


124
Звуки(дз),(дз'), буквосполучення дз. Читання і письмо складів, слів, словосполучень з вивченими літерами.


125
Звук ­­(дж), буквосполучення дж. Робота з дитячою книжкою. Зоряна Живка «Добре вдома».


126
Написання слів з буквосполученням дж. Читання і письмо складів, слів, словосполучень з вивченими літерами.


127
Апостроф. Читання і написання слів і речень з вивченими літерами.


128
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Удосконалення вміння писати.


129
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Удосконалення вміння писати.


130
Удосконалення вміння читати і писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Явища природи»



                 Післябукварний період


131
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов Голота). Списування друкованих речень.


132
Засвоєння правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Побудова речень за поданим початком і малюнками.


133
Опрацювання тексту «Папужка» Людмили Борщевської. Написання слів з буквою ґ.


134
Читання віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра Кралюка. Списування друкованих речень.


135
Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта. Складання і записування речень. Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус «Смугастик».


136
Робота над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта. Написання слів зі звуками Без имени-1, Без имени-2,Без имени-1.


137
Робота над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк. Побудова і записування речень.


138
Опрацювання тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка. Слова з апострофом.


139
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка. Списування друкованих речень.


140
Робота над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка. Правопис слів з йо. Складання і записування речень. Розвиток зв’язного мовлення:   спілкування на тему «Професії».


141
Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської. Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою.


142
Робота над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської. Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись довідкою.


143
Опрацювання вірша «Сварка» Марії Пригари. Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок.


144
Робота над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Удосконалення і списування тексту.


145
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка. Удосконалення і списування тексту. Робота з дитячою книжкою. Тетяна Стус «Смугастик» (продовження).


146
Робота над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка. Удосконалення і списування тексту.


147
Опрацювання вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка. Складання і записування речень.


148
Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької. Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів).


149
Робота над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької. Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними.


150
Виразне читання віршів про дні тижня. Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту. Розвиток зв’язного мовлення:  спілкування на тему «Транспорт»


151
Виразне читання віршів про місяці. Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.


152
Виразне читання віршів про місяці. Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень.


153
Робота над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової. Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?.


154
Опрацювання вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко.
Побудова і записування речень.


155
Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз». Уживання великої букви в словах. Робота з дитячою книжкою. Юрко Бедрик «Сумна скоромовка», «Чай».


156
Робота на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз». Уживання великої букви в словах.


157
Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра. Побудова і записування речень за малюнками.


158
Робота над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра. Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?.


159
Робота над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка. Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?.


160
Опрацювання тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко. Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки?. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Рослини»


161
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського. Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами.


162
Усвідомлене читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського. Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами.


163
Робота над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги. Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком.


164
Виразне читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк. Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком.


165
Читання тексту Олега Буценя «Зараз». Побудова, правильне інтонування і записування запитань. Робота з дитячою книжкою. Іван Андрусяк «Третій сніг».


166
Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя. Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком.


167
Робота над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя. Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком.


168
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової. Читання й записування речень зі знаком оклику.


169
Опрацювання тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової. Читання й записування речень зі знаком оклику.


170
Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик». Складання і записування розповіді з поданих речень. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Ввічливі слова»


171
Читання тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик». Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком.


172
Робота над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Складання розповіді на задану тему.


173
Читання улюблених книг учнів. Побудова і записування речень.


174
Читання улюблених книг учнів. Побудова і записування речень.


175
Підсумковий урок.



                      

Немає коментарів:

Дописати коментар