№
|
Зміст
|
Дата
|
Правка
|
81
|
Читання
і письмо слів, речень з вивченими буквами.
|
|
|
82
|
Звук
[г]. Мала буква г. Написання малої букви г.
|
|
|
83
|
Велика
буква Г. Читання слів, діалогу. Списування
друкованого речення.
|
|
|
84
|
Написання
великої букви Г. Читання тексту з
вивченими літерами.
|
|
|
85
|
Звук
[ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ.
Списування друкованого речення. Робота
з дитячою книжкою Т.Кароль,
М.Бровченко « Україна – це ти»
|
|
|
86
|
Закріплення
вміння читати. Написання
малої букви ґ. Письмо складів,
слів і речень з вивченими буквами.
|
|
|
87
|
Закріплення
вміння читати. Написання
великої букви Ґ.
|
|
|
88
|
Звук
[ж]. Мала буква ж. Написання малої букви ж.
|
|
|
89
|
Велика
буква Ж. Читання складів, слів,
речень і тексту з вивченими літерами. Списування друкованого речення.
|
|
|
90
|
Написання
великої букви Ж. Письмо складів,
слів і речень та читання тексту з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Спорт»
|
|
|
91
|
Звук
[ш]. Мала буква ш. Написання малої букви ш.
|
|
|
92
|
Велика
буква Ш. Читання слів і текстів з
вивченими літерами. Списування
друкованого речення.
|
|
|
93
|
Написання
великої букви Ш. Письмо складів,
слів і речень та читання тексту з вивченими буквами.
|
|
|
94
|
Буква
ь (знак м’якшення). Читання слів і
тексту з вивченими літерами. Написання букви ь.
|
|
|
95
|
Буквосполучення
ьо. Удосконалення вміння читати і
писати. Робота з дитячою книжкою. Оксана Кротюк «Упертий цапок»
|
|
|
96
|
Звук
[х]. Мала буква х. Написання малої букви х. Відновлення деформованих слів.
|
|
|
97
|
Велика
буква Х. Читання слів, речень,
діалогу і тексту з вивченими літерами. Побудова і запис речень за поданим
початком і малюнками.
|
|
|
98
|
Написання
великої букви Х. Письмо складів,
слів і речень та читання тексту з вивченими буквами.
|
|
|
99
|
Звук
[ч]. Мала буква ч. Списування
друкованого речення.
|
|
|
100
|
Написання
малої букви ч. Удосконалення
вміння читати і писати. Розвиток
зв’язного мовлення:
спілкування на тему «Звірі».
|
|
|
101
|
Велика
буква Ч. Читання слів і тексту з
вивченими літерами. Написання
великої букви Ч.
|
|
|
102
|
Мала
буква я. Читання складів, слів і
тексту з вивченими літерами. Написання малої букви я.
|
|
|
103
|
Велика
буква Я. Письмо складів, слів і
речень та читання тексту з вивченими буквами.
|
|
|
104
|
Написання
великої букви Я. Відновлення деформованих слів.
Читання текстів.
|
|
|
105
|
Звуки
[ц], [ц′]. Мала буква ц.
Списування друкованого речення. Робота
з дитячою книжкою
Катерина
Єгорушкіна «Цятки і плямки».
|
|
|
106
|
Написання
малої букви ц. Читання текстів.
|
|
|
107
|
Велика
буква Ц. Уявлення про змінювання
іменників за числами (без уживання термінів). Написання великої букви Ц.
|
|
|
108
|
Мала
буква ю. Читання складів, слів і
текстів з вивченими літерами. Написання малої букви ю.
|
|
|
109
|
Велика
буква Ю. Читання слів, діалогу і
тексту з вивченими літерами. Побудова і запис речень за поданим початком і
малюнком.
|
|
|
110
|
Написання
великої букви Ю. Побудова речень за поданим
початком і малюнками. Розвиток
зв’язного мовлення: спілкування на тему «Птахи»
|
|
|
111
|
Мала
буква є. Читання слів і тексту з вивченими літерами. Написання малої букви є.
|
|
|
112
|
Велика
буква Є. Читання слів, речень і
тексту з вивченими літерами. Написання великої букви Є.
|
|
|
113
|
Мала
буква ї. Списування друкованого речення.
Побудова речень за поданим початком.
|
|
|
114
|
Написання
малої букви ї, складів, слів і
речень з вивченими буквами. Читання текстів.
|
|
|
115
|
Велика
буква Ї. Читання слів і текстів з
вивченими літерами. Списування друкованого речення. Робота з дитячою книжкою. Оксана
Лущевська «Пелікан», «Про кита».
|
|
|
116
|
Написання
великої букви Ї. Відновлення деформованого
речення.
|
|
|
117
|
Звук
[ф]. Мала буква ф. Читання
складів, слів і тексту з вивченими літерами. Написання малої букви ф.
|
|
|
118
|
Велика
буква Ф. Читання слів, діалогу і
тексту з вивченими літерами. Написання великої букви Ф.
|
|
|
119
|
Мала
буква щ. Читання складів, слів і
тексту з вивченими літерами. Списування друкованого речення.
|
|
|
120
|
Написання
малої букви щ, складів, слів і
речень з вивченими буквами. Удосконалення навичок читання. Розвиток
зв’язного мовлення:
спілкування на тему «Пори року».
|
|
|
121
|
Велика
буква Щ. Читання слів, речень і
тексту з вивченими літерами. Написання великої букви Щ.
|
|
|
122
|
Закріплення
вміння читати. Удосконалення
вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих
речень.
|
|
|
123
|
Звуки(дз),(дз'),
буквосполучення дз. Читання і
письмо складів, слів, словосполучень з вивченими літерами.
|
|
|
124
|
Звуки(дз),(дз'),
буквосполучення дз. Читання і
письмо складів, слів, словосполучень з вивченими літерами.
|
|
|
125
|
Звук
(дж),
буквосполучення дж. Робота з дитячою
книжкою. Зоряна
Живка «Добре вдома».
|
|
|
126
|
Написання
слів з буквосполученням дж.
Читання і письмо складів, слів, словосполучень з вивченими літерами.
|
|
|
127
|
Апостроф.
Читання і написання слів і речень з вивченими літерами.
|
|
|
128
|
Алфавіт.
Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Удосконалення вміння писати.
|
|
|
129
|
Алфавіт.
Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Удосконалення вміння
писати.
|
|
|
130
|
Удосконалення
вміння читати і писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень
за поданим початком. Розвиток
зв’язного мовлення:
спілкування на тему «Явища природи»
|
|
|
|
Післябукварний період
|
|
|
131
|
Робота
над розумінням і виразним читанням вірша «Хто в хатці живе?» (автор Любов
Голота). Списування друкованих речень.
|
|
|
132
|
Засвоєння
правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Побудова речень за поданим початком і малюнками.
|
|
|
133
|
Опрацювання
тексту «Папужка» Людмили Борщевської. Написання слів з буквою ґ.
|
|
|
134
|
Читання
віршів про пригоди дітей: «Де букварик» Грицька Бойка, «Що разом» Петра
Кралюка. Списування друкованих речень.
|
|
|
135
|
Робота
над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта. Складання і записування речень. Робота з
дитячою книжкою. Тетяна
Стус «Смугастик».
|
|
|
136
|
Робота
над оповіданням «У гостях і дома» Олександра Мітта. Написання слів зі звуками , , .
|
|
|
137
|
Робота
над виразним читанням вірша «Татко і матуся» Лесі Вознюк. Побудова і записування речень.
|
|
|
138
|
Опрацювання
тексту «Фокус-мокус» Дмитра Чередниченка. Слова з апострофом.
|
|
|
139
|
Робота
над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка.
Списування друкованих речень.
|
|
|
140
|
Робота
над розумінням і виразним читанням вірша «Великий і малий» Валентина Бичка. Правопис слів з йо. Складання і записування речень. Розвиток
зв’язного мовлення: спілкування на тему «Професії».
|
|
|
141
|
Робота
над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської. Написання слів з ьо. Формування уміння користуватись
довідкою.
|
|
|
142
|
Робота
над читанням за ролями тексту «Чужа іграшка» Людмили Борщевської. Написання
слів з ьо. Формування уміння
користуватись довідкою.
|
|
|
143
|
Опрацювання
вірша «Сварка» Марії Пригари. Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок.
|
|
|
144
|
Робота
над усвідомленим читанням тексту «Найкращий день» Марії Бабенко. Удосконалення і списування
тексту.
|
|
|
145
|
Робота
над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка. Удосконалення і списування
тексту. Робота з дитячою книжкою. Тетяна
Стус «Смугастик» (продовження).
|
|
|
146
|
Робота
над виразним читанням тексту «Мурчик і Жмурчик» Дмитра Чередниченка.
Удосконалення і списування тексту.
|
|
|
147
|
Опрацювання
вірша «Здоровим будь!» Грицька Бойка. Складання і записування речень.
|
|
|
148
|
Робота
над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької. Утворення слів шляхом додавання
значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів).
|
|
|
149
|
Робота
над читанням за ролями тексту «Корисна розмова» Теклі Білецької. Спостереження за багатозначними
словами, складання і записування речень із ними.
|
|
|
150
|
Виразне
читання віршів про дні тижня. Добір протилежних за значенням слів.
Перетворення і списування тексту. Розвиток
зв’язного мовлення: спілкування на
тему «Транспорт»
|
|
|
151
|
Виразне
читання віршів про місяці. Знаходження близьких за значенням слів. Складання
і записування речень.
|
|
|
152
|
Виразне
читання віршів про місяці. Знаходження близьких за значенням слів. Складання
і записування речень.
|
|
|
153
|
Робота
над усвідомленим читанням тексту «Чий апельсин більший» Віри Карасьової. Розрізнення слів, які
відповідають на питання що? і хто?.
|
|
|
154
|
Опрацювання
вірша «Навпакійко» Тетяни Лисенко.
Побудова
і записування речень.
|
|
|
155
|
Робота
на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз». Уживання великої букви в
словах. Робота з
дитячою книжкою. Юрко
Бедрик «Сумна скоромовка», «Чай».
|
|
|
156
|
Робота
на виразним читанням і розумінням казки «Мишка, Кіт і гарбуз». Уживання
великої букви в словах.
|
|
|
157
|
Робота
над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра. Побудова і записування речень
за малюнками.
|
|
|
158
|
Робота
над читанням за ролями оповідання «Маленька мураха» Василя Шкляра. Розпізнавання слів, які
відповідають на питання який? яка? яке?
які?.
|
|
|
159
|
Робота
над усвідомленим читанням тексту «Новий велосипед» Миколи Стеценка. Добір слів, які відповідають на
питання що робить? що роблять?.
|
|
|
160
|
Опрацювання
тексту «Є на світі чарівні слова» Марії Бабенко. Розпізнавання слів, які
відповідають на питання скільки?. Розвиток
зв’язного мовлення:
спілкування на тему «Рослини»
|
|
|
161
|
Усвідомлене
читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського. Розвиток уявлення про службові
слова. Складання і записування речень зі службовими словами.
|
|
|
162
|
Усвідомлене
читання казки «Умій почекати» Костянтина Ушинського. Розвиток уявлення про
службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами.
|
|
|
163
|
Робота
над виразним читанням тексту «Коник і Сонечко» Василя Моруги. Складання і записування речень
з поданими словами, за малюнком.
|
|
|
164
|
Виразне
читання тексту «Іди, іди, дощику» Зірки Мензатюк. Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком.
|
|
|
165
|
Читання
тексту Олега Буценя «Зараз». Побудова, правильне інтонування і записування
запитань. Робота з
дитячою книжкою. Іван
Андрусяк «Третій сніг».
|
|
|
166
|
Робота
над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя. Складання і записування речень з поданими словами,
за малюнком.
|
|
|
167
|
Робота
над розумінням тексту «Зараз» Олега Буценя. Складання і записування речень з
поданими словами, за малюнком.
|
|
|
168
|
Опрацювання
тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової. Читання й записування речень зі
знаком оклику.
|
|
|
169
|
Опрацювання
тексту «Казка про ґудзик» Марії Солтис-Смирнової. Читання й записування
речень зі знаком оклику.
|
|
|
170
|
Читання
тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик». Складання і записування
розповіді з поданих речень. Розвиток
зв’язного мовлення:
спілкування на тему «Ввічливі слова»
|
|
|
171
|
Читання
тексту Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик». Відгадування предметів за їх
описом. Побудова опису тварини за малюнком.
|
|
|
172
|
Робота
над розумінням тексту «Кольоровий дощик» Марії Солтис-Смирнової. Складання розповіді на задану
тему.
|
|
|
173
|
Читання
улюблених книг учнів. Побудова і
записування речень.
|
|
|
174
|
Читання
улюблених книг учнів. Побудова і записування речень.
|
|
|
175
|
Підсумковий
урок.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар