Мета. У формі незвичного кулінарного уроку показати
учням, чим можна 
Обладнання. Каструля, ложка, відривні листочки,
ручки, мішечок з не полущеною квасолею, презентація.
Хід заняття
1.     Організаційний
момент
2.     Вступне
слово вчителя.
-        
Сьогодні у нас незвичний кулінарний
урок. Ми будемо варити суп, який називається «Як зробити день прекрасним». Я
пропоную зварити його за моїм рецептом, а в кінці уроку ви складете свій.
Згодні? Починаємо.
3.     (Рецепт
буде складатися за режимом дня)
1.     Слайд
– Фізкультхвилинка
–
Кожен день починається з ранку. Що треба робити зранку, щоб бути бадьорими
цілий день. Зарядку. 
(Після
кожного етапу уроку, вчитель запитує учнів про їх настрій)
-        
Молодці. То перший інгредієнт, який
потрапляє в нашу каструлю – ранкова гімнастика. (Вчитель вкидає карточку із
написом «Ранкова гімнастика» в каструлю, помішує ложкою)
2.     Слайд
– математичні вирази.
-        
Дуже добре попрацювали. Як настрій?
Другий інгредієнт – навчання.
3.     Слайд
– весела пісенька «Киця
–кицюня».
-Які
захоплення у киці? (Полювати за мишкою, їсти молочко). Інгредієнт – захоплення.
4.     Слайд
– Допомога
-        
Ой, я зовсім забула… Я так багато часу
проводжу на роботі, що не встигаю наварити їжу вдома. Ви б мені допомогли
полущити квасолю.
-        
Який відпочинок приємніший: активний чи
пасивний? Коли отримуєш більшу насолоду від відпочинку: коли добре попрацював
чи коли нічого не робиш цілий день?
6.     Слайд
– Добрий настрій і усмішка.
-        
Суп заливаємо добрим настроєм і
усмішками. (Вчитель ніби куштує суп) Чогось не вистачає, якихось приправ…
Учні
дописують на аркушиках те, що зробить день прекрасним і кидають у каструлю.
-        
Суп готовий!
4.     Підсумок
заняття. Вчитель записує складений рецепт на дошці.
Рецепт супу «Як зробити день
прекрасним»
1
ранкова гімнастика,
1
старанне навчання,
2-3
цікаві захоплення,
1
велика допомога тому, хто її потребує,
1
корисний і приємний відпочинок,
1
добрий настрій,
100
усмішок.
-        
Пропоную вам скласти свій рецепт «Як
зробити день прекрасним»
Учні
самостійно складають свій рецепт, 2-3 можуть його зачитати.
7.     Слайд.
– Молодці. Сьогодні день був прекрасний!

 
Немає коментарів:
Дописати коментар