четвер, 17 листопада 2016 р.

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання есе про книгу. 3 клас

Мета: формувати вміння будувати есе; вчити зв'язно викладати свої думки; послухати думку дітей про значення книги в житті людини; розвивати мовлення; виховувати дбайливе ставлення до книги.
Обладнання: робочі зошити, виставка дитячих книжок.


Хід уроку

І. Організаційний момент.
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.

ІІ. Актуалізація опорних знань  учнів.
-         Які типи текстів ви знаєте?
-         Над якими типами текстів ми з вами вже працювали?
-         Що таке есе? Есе – це невеликий за розміром текст, довільної форми, в якому виражається ставлення автора до даної теми.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
-         Чи подобається вам читати книги?
-         Які книжки ви любите читати?
-         Які книжки є у вас вдома?
Сьогодні на уроці ми будемо складати і записувати есе про книгу.
ІV.  Колективна підготовча робота.
Бесіда.
Що ви знаєте про есе?
-         Висловлюємо власну думку, своє ставлення до книги.
-         Цікавий початок, незвичний висновок.
Фізкультхвилинка.
V. Самостійна робота учнів.
Складання есе.
                                                       «Книги»
    Я дуже люблю читати книги. Особливо енциклопедії. Читаю їх щодня. Читаючи їх, на моєму обличчі з’являється усмішка. Коли я їду в якусь подорож, теж беру з собою книгу. Коли мені сумно, я читаю казки, такі як «36 і 6 котів» - вона дуже «сміхотлива». У своєму житті я прочитала багато книг.
                                                                Руснак Руслана
   Я люблю читати про правила вуличного руху, бо хочу у майбутньому купити машину. Машина мені потрібна, щоб стати поліцейським і заробляти гроші. До поліції може піде і мій брат.
                                                                 Сушко Максим
   Я вважаю, що книга – це усмішка. Бо коли мені сумно, я читаю книгу «Людина». В ній є багато корисного. Наприклад, про кишечник, про мозок, про скелет та серце, про очі та вуха, про вагітність.
                                                                  Шкіренко Андрій
   Я люблю читати книги. Мене цікавлять енциклопедії. У них я знаходжу дуже багато знань. А ще я люблю казки. Читаючи їх, можна поринути у дуже-дуже цікавий світ. Я вважаю, що книги – це дуже глибоке джерело знань.
                                                                   Геф’юк Богдан
   Я люблю читати книги. У мене вдома є ціла бібліотека. Моя улюблена – енциклопедія. З книгою можна подорожувати по цілому світу. Книга – це мій друг.
                                                                      Бойчук Ігор
   Я дуже люблю книги читати. Коли я бачу книгу, коли гортаю її – думаю, що подорожую світом. Коли її нема коло мене, то мені сумно, а коли вона поруч – я не сумую. Знайти потрібну сторінку не проблема, я просто заглядаю в зміст. Я хочу з книгами дружити.
                                                                       Мряна Марія
   Я вважаю, що книгу треба шанувати! Книга для мене – безцінна! Це мій друг. Мені книга і у навчанні згодиться. Книга – супер!
                                                                       Лупшак Федір
   У нас любить читати уся сім’я. Ввечері ми сідаємо за стіл читати книги. Читаючи книгу, я потрапляю у казковий світ. Вчора ми читали про Івасика Телесика. Я з ним подорожувала на човникові.
                                                                         Пронюк Ганна

VІ. Заслуховування есе, аналіз текстів.
VІІ. Підсумок уроку.
Що робить і що дає книга?


Немає коментарів:

Дописати коментар