Обладнання.
презентація.
Хід
уроку
І.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
ІІ.
МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА
Девіз
Допитливим,
цікавим будь!
Та
тільки не байдужим!
В
країну знань велику путь
Долай
уперто, друже!
ІІІ.
ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙМАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Козацький
дуб
Серед
поля, де не видно
Ані
цятки навкруги,
Височіє
непохитно
Дуб,
закутаний в сніги.
Як
повіє люта хуга –
Не
сховаєшся ніде,
Але
дуб, мов козарлюга,
Навіть
вусом не веде.
Не
страшні йому завії,
Хоч
старий той дуб, як світ.
Кажуть,
він тут височіє
Не
одну вже сотню літ.
І
щорік в його гілляках
Гайвороння
гнізда в’є.
Вріс
у землю – і ніяких
Завірюх
не визнає.
Повідають
старожили –
Він
стоятиме віки.
Бо
його тут посадили
Запорозькі
козаки. Іван Гнатюк
IV.
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
Слухання
пісень про дерева («Посаджу я дуб», «Смерека»)
Дерева хоч і не рухаються, але здаються
живими. За своє життя вони багато побачили і почули. Столітні дуби бачили життя
цілих поколінь. Якби вони вміли говорити, то могли б розказати багато історій.
Тому тема нашого уроку звучить так: «Про що можуть розказати дерева – очевидці
історичних подій».
V.
СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
-
Опрацювання прислів’їв підручника
-
Слово вчителя
Серед священних дерев українців
найпочесніше місце займає дуб. Дуб вважається аналогом Світового Дерева. У
народній релігії дуб є символом мужності. Його шанують за міцність, красу,
довговічність.
Розподіл учнів на групи
«Мовознавці»
- підготувати легенду про дуб, переказати її.
«Читайлики»
- підготувати вірші про дуб, за бажанням вивчити напам’ять.
«Історики»
- найти цікаву інформацію про історичні дерева.
«Екологи»
- дослідити ставлення людства до дерев, визначити, які заходи проводяться для
їх збереження.
VI.
ПІДСУМОК УРОКУ
VII.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підготувати
інформацію до проекту.




дякую
ВідповістиВидалити