Тема.
Урок позакласного читання.
Дмитро Кузьменко (Кузько Кузякін) "ЧИМ
КОРОВА НЕ СОБАКА"
Мета:
продовжити ознайомлення учнів з творами сучасних авторів, зокрема з творчістю
Кузька Кузякіна; розвивати вміння
визначити гумор у підтексті твору; виховувати інтерес до читання.
Обладнання.
Презентація.
Хід
уроку
I.
Організаційний момент
II.
Мовленнєва розминка
В. Заєць
Гав
Пес на службу наля-Гав:
Пізно спати він ля-Гав,
Рано з буди вибі-Гав,
На городі все чи-Гав
На пташині зграї Гав:
- Гав-гав-гав,
Гав-гав,
гав-гав!
2. Робота
над скоромовкою
Кролики
на роликах
Три кролики
На роликах.
Не кролики -
королики!
Чи ж зможе і корова
Купить кролячі ролики
І стать як кролик-ролер?
III.
Ознайомлення з біографією Кузька Кузякіна.
Автор,
художник, педагог.
Народився
12 травня 1984 року. Отримав дві вищих освіти: журналістську й педагогічну.
Закінчив Житомирську художню школу. Працював вожатим у таборі «Артек», вихователем
у центрі для дітей-сиріт, викладачем фізики.
А
також редагував та ілюстрував декілька дитячих журналів («Пізнайко», «Мамине
сонечко», «Професор Крейд», «Артек»). Отримав відзнаку в кількох літературних
конкурсах («Коронація Слова», «Смолоскип», «Белая скрижаль», «Витоки», премії
імені Олександри Кравченко).
IV.
Мотивація навчальної діяльності.
Твори Кузька Кузякіна дуже веселі і легко читаються. Ми спробуємо
знайти смішний підтекст в його творі «Чим корова не собака»
V.
Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.
Опрацювання
уривку з книги «ЯхТрамвай+Зоопарк»
1.
Комбіноване читання уривку (учитель-учні).
—
Кого умів малювати хлопчик?
2. Словникова
робота
*1 Молочні породи корів — корови, які
дають молоко, а не вирощуються для м’яса.
*2 Міськвно́ — скорочено від «міський
відділ народної освіти» — державна установа, яка керує школами міста.
*3 Спо́нсор — благодійник: людина чи
організація, яка надає грошову допомогу.
*4 Стінгазе́та — саморобна газета, яку
розміщують на стіні.
*5 Перфо́рманс — вид сучасного
мистецтва, дуже коротка і яскрава ви-
става.
Фізкультхвилинка
4.
Відповіді на запитання.
-
У яку гру любив грати хлопчик?
-
Що мали спонсори подарувати школі?
-
Як мукала хлопчикова корова?
-
Чи переміг хлопчиковий малюнок?
-
Що на додачу подарували спонсори?
5.Вибіркове
читання.
-
І майструвати з татом… .
-
Тема якась… .
-
Директори закотили… .
-
Я теж узявся, … .
-На
балконі її… ?
-
І я став … .
Тепер
же в мене й часу … .
6.
Визначення смішного підтексту твору. (Учні висловлюють власні думки)
VI.
Підсумок уроку
—
Які завдання вам було виконувати найлегше?
—
При виконанні яких завдань виникли труднощі?
—
Чи вдалося їх подолати? Як саме?
VІІ. Домашнє завдання.
1. Намалювати
малюнок до твору.
2. Підготуватися
до наступного уроку позакласного читання.






Ви молодець! Дуже корисний та гарний матеріал. Дякую.
ВідповістиВидалитиСпасибі за добрі слова. Можливо, Ви знайдете ще корисної для себе інформації в цьому блозі. Ласкаво прошу!
ВидалитиУрок дійсно приємний і цікавий. Дякую . Хотіла скачати і сам конспект і презентацію. Не змогла. Можливо це і не дозволяється?
ВідповістиВидалити