Ірен Роздобудько
ЯК ЗРОЗУМІТИ ХЛОПЦІВ?
На уроці
вчителька довго розповідала про те, як мають себе поводити хлопці та дівчата. Виявилося,
що мені багато чого не можна! Наприклад, битися, мов на шаблях, на лінійках з
Олегом та Костиком! Плюватися з трубочки пожованим папірцем! Не можна бігати
коридорами і з розгону ковзатися на слизькій підлозі! Сидіти на підвіконні.
Їсти на уроці бутерброд. І малювати в зошиті з математики цифри у спідничках і
бантиках. Ну, багато чого не можна.
Дізнавшись про це, я засумувала, адже дуже кортіло мати відзнаку за поведінку, якої не мала ще ні разу. Але я старалася.
Старались і хлопці. Адже вчителька оголосила «місяць чемної поведінки». Вони теж мали купу обов’язків. І теж зробили для себе купу відкриттів. Наприклад, вчителька розповіла, що ознакою справжнього чоловіка є те, що він носить портфель дівчини і навіть може провести її зі школи додому. Краще б вона цього не говорила! Всі одразу захотіли показати себе справжніми чоловіками. Особливо Юра — хлопчик, що сидів за останньою партою.
Наступного ж дня він чекав мене біля виходу зі школи.
Я вийшла, розмахуючи портфелем і міркуючи, де б його подіти, доки ловитиму метеликів на клумбі. Юра зненацька підскочив до мене й вихопив портфель.
А вихопивши, почервонів мов рак, і помчав уперед.
Дізнавшись про це, я засумувала, адже дуже кортіло мати відзнаку за поведінку, якої не мала ще ні разу. Але я старалася.
Старались і хлопці. Адже вчителька оголосила «місяць чемної поведінки». Вони теж мали купу обов’язків. І теж зробили для себе купу відкриттів. Наприклад, вчителька розповіла, що ознакою справжнього чоловіка є те, що він носить портфель дівчини і навіть може провести її зі школи додому. Краще б вона цього не говорила! Всі одразу захотіли показати себе справжніми чоловіками. Особливо Юра — хлопчик, що сидів за останньою партою.
Наступного ж дня він чекав мене біля виходу зі школи.
Я вийшла, розмахуючи портфелем і міркуючи, де б його подіти, доки ловитиму метеликів на клумбі. Юра зненацька підскочив до мене й вихопив портфель.
А вихопивши, почервонів мов рак, і помчав уперед.
За матеріалами: Хрестоматія сучасної
української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах серії «Шкільна
бібліотека». Укладання та передмова Тетяни Стус. Львів, "Видавництво
Старого Лева", 2016, стор. 169 - 170.
1. До
яких авторів відноситься Ірен Роздобудько? (1бал)
а) сучасних
б) старих
в) поетів
2. Знайдіть
ім’я і прізвище сучасного автора. (1бал)
а) Дмитро Павличко
б) Тарас Шевченко
в) Валентина Вздульська
3. З’єднайте
назви творів з жанрами, до яких вони належать. (2 бали)
І.Роздобудько
«Як зрозуміти хлопців?»
вірш
В.Вздульська
«Горобине Різдво» казка
І.Андрусяк
«Мухомор» оповідання
4. Яка
мета прочитаного оповідання? (1бал)
а) дотримуватись правил поведінки цікаво
б) можна робити, що хочеться
в) не обов’язково дотримуватись всіх правил
поведінки
5. Чого
дівчинка не робила? (1бал)
а) їла на уроці бутерброд
б) кричала на уроці математики
в) плювала з трубочки пожованим папірцем
6. Встановіть
правильну послідовність. (2 бали)
Вчителька розповіла, як мають вести
себе хлопці і дівчата.
Хлопці старалися.
Юра
поніс портфель.
Дівчинка засумувала.
7
. Чи
стали хлопці справжніми чоловіками? У чому це виявилось? (2 бали)
8. Чому,
на вашу думку, почервонів Юра? (2 бали)
Немає коментарів:
Дописати коментар