пʼятниця, 16 грудня 2016 р.

Чи варто охороняти воду? Хвилинка чистописання та активізація пізнавальної діяльності учнів

       

          Я сьогодні зранку милувалася красою нашої річки. Я вам про це розповім, а ви охайно і розбірливо запишете всі числа, які почуєте. Отже, милуюся я красою річки. А по ній пропливають , як кораблики, 5 папірців від цукерок, 21 пляшка від «Кока-коли», 48 пакетів, а ще 1 обгортка від шоколадки «Оленка», хтось викинув 2 кольорові олівці…
І я подумала, це все викидає людина, яка вважає себе царем природи і не може собі зашкодити. Значить, якщо я візьму склянку води, вкину туди папірець, олівець, шматочок пакету, ще, може, сигарету. Добренько помішати, то можна смачний коктейль дістати? (Вчитель робить вигляд, що хоче напитися цієї води). (Цікава реакція дітей)

Висновок: ця вода забруднена і її не можна вживати.

Немає коментарів:

Дописати коментар